Telia 10mbit 199kr ?

Telia er nu ude med et tilbud på bredbånd 10mbit for 199kr - trådløs router og hele balladen....

Mon TDC følger med ?  jeg betaler lige nu 299kr....

Skal man skifte eller vente ???

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej.

Også får man gratis TV basis pakke med ved telia, men du skal betale 99 kr extra for fri musik, så tror i sidste ende at det bliver det samme.

men jeg overvejer det idet jeg hhar telia bredbånd i forvejen og så betale 30kr mere for 10mbit istedet for 2. kan bare ikke få TV med telia forde de ikke er udbygget så godt som TDC hvor det er muligt at få TV.

men jeg tror jeg venter til jeg kommer ud af det her telia noget og skifter til TDC

Hmm da jeg ikke er den store musik nørd og er tilfreds med p3 - - mener jeg at 100kr om måneden er ret meget at spare !! derudover er første måned gratis ?? ifølge en (Belastende - som sædvanelig) sælger i bilka ;-)

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, igen

ja den første måned er gratis og de glemmer at sende en regning for de næste 2, eller det er min erfaring, der udover er det forudbetalt. og det de siger med fordele er en by i rusland hvis man ikke har mobil ved dem, men alt er lige meget når man finder udaf hvornemt det er at sette op man setter 2 ledninger i og tender for strømmen og vipti det virker. 

//Edit

og så længe man ikke skal have hjælp har de også en god kunde service, men prøver du at komme igennem til en der ka hjelpe dig vil det være nemmere at få fat i ObamaMeget glad humørikon og for det v´meste ville du få afvide at du skal genstarte dun router selvom du fortæller dem at du lige har rprøvet det.

Hejsa..

Supporten har jeg aldrig haft brug for - - har jo Google.com  ;-)

Sidder lige og læser om deres TV del - det koster mig 2*300 kr i kortafgift om året.

Altså jeg giver nu 299 * 12 = 3588kr årligt for en 8mbit

Hos Telia skal jeg give 199 * 12 = 2388 + 600kr kortafgift = 2988kr årligt

Det er en besparelse på 600kr årligt  Meget glad mand

+ 2 mbit mere i upload !

DÈR MÅ SKU DA VÆRE EN "HAGE" VED DET TILBUD ???????

Basis pakke

Omdømme 3

Hej.

Jeg tror det er den rigtige løsning ved for dig.

den enste hage jeg kender ved telia er manglen på suport,

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P