Telefonsvareren reagerer for hurtigt

Vi føler os lidt chikaneret af den automatiske telefonsvarer. Den sætter igang når vi har fået to ring hos os. Det er for hurtigt, til at vi altid kan nå telefonen. Kan det ændres uden at den slås helt fra?

Dem der ringer til os siger de oplever at telefonen ringer en del gange, før telefonsvareren slår til. Det når bare ikke frem til os!

Gode råd imødeses!

10 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Jesper12 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Jensen5

Tak fordi du valgte at poste dit indlæg på TDC Forum.

Jeg vil meget gerne hjælpe dig, og hvis du fortsat søger svar på dit spørgsmål, hører jeg gerne fra dig.

Min telefonsvarer reagerer også for hurtigt. Anvisning på at styre voicemail - tast 7 for "andre muligheder" og 3 for "ændring af ringetid før svar" - virker ikke, hvad gør jeg så ? Inger Lise.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Jesper12 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej iln

Tak for dit indlæg.

Jeg mangler en smule oplysninger omkring dit abonnement, men vil forsøge at hjælpe dig alligevel.

Du beskriver, for mig, muligheden for at ændre ringetiden i DuetStyringen. Når du ringer 80222222 og taster 7 og derefter taster du 3, hvad sker der så? Får du en stemme i røret der siger fejl eller sker der bare ingenting?

Jeg har fundet en miniguide til vores DuetStyring som kan hjælpe dig igennem tastningen.

Denne miniguide skal du bruge hvis du har almindelig fastnettelefoni.

http://download.opasia.dk/pub/tdc/privat/samlet_vilkaar/privat/2010/Fastnet/Brochurer/11036_1032_miniguide_fastnet_kort_net.pdf

Denne miniguide skal du bruge hvis du har bredbåndstelefoni.

http://download.opasia.dk/pub/tdc/privat/samlet_vilkaar/privat/2010/Fastnet/Brochurer/11037_1032_miniguide_bbt_kort_net.pdf

Ser frem til at høre fra dig.

Hej Jesper,

Jeg har været på rejse og derfor ikke set din mail før nu. Vi vil gerne gøre brug af din hjælp, men ved ikke hvordan vi skal kontakte dig uden fuld offentlig deltagelse.

Omdømme 1

Hej Jensen

Jeg vil gerne forblive "offentlig", da andre jo kan få glade at vores korrespondance. :-).

Har du forsøgt dig med mini guiden ovenfor? Hvis det fortsat fejler, efter du har gået vejledningen igennem, skal du være velkommen til at sende mig en PM (privat meddelelse). Dette kan du gøre ved at klikke på mit navn, hvorefter du lander på min profil. I venstre side er der et link, hvor du kan sende mig en PM.

Når jeg taster 7, får jeg at vide, at jeg ikke kan bruge den tast. Jeg har fået det råd i TDCbutikken i Hillerød at jeg skal ringe til 8o6o6o6o, når jeg gør det, sker der det samme, som når jeg ringer 8o222222, altså at tasten 7 ikke kan bruges. Ved at taste 0 for hjælp starter vejledningen forfra og jeg er lige vidt !( jeg har bredbåndstelefoni ).

Hilsen Inger Lise. 

Omdømme 1

Hej Inger Lise

Mange tak for dit indlæg på TDC Forum og velkommen til i øvrigt.

Jeg har været så fræk at finde frem til dit telefonnummer (håber jeg er okay), hvor jeg kan se du ikke abonnere på de ekstraservices, som kræves, for at kunne benytte sig af voicemail osv.

Du skal tage fat i vores kundeservice. Nedenfor har jeg linket til vores kontakt side, hvor du finder alle relevante oplysninger herom.

http://privat.tdc.dk/kontakt/

Hvis du fortsat oplever problemer hører jeg gladelig fra dig igen herinde.

Pr. 1/8 2010 har vi oprettet HomeDuo Basic, Tdc familie med bredbåndstelefoni , duet abbonnement, så vidt jeg kan se indgår voicemail i det eller hvad ?. din henvisning til hjælp bringer mig til tv-hjælp, det kan jeg ikke bruge til noget. 

Hilsen Inger Lise    

Hej

Jeg har HomeDuo og har prøvet alle henvisningerne du har angivet men kan ikke bruge dem da jeg ikke har duet. Hvad gør man så?

/Keld

Jeg vil gerne have min telefonsvarer til at vente med at slå til efter ca 60 sek hvordan gør man???????????????

jankristian

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P