Svar

Telefonlås

• Guide
  • 26 kommentarer
Har opsagt mit mobil-abonn. ved TDC da jeg pludselig blev opkrævet 19 kr. pr. UDEN varsel.

Talte med en medarb. der påstod at jeg havde modtaget et brev ang. dette. Da jeg fortalte hende at det havde jeg aldrig modtaget, ville hun sende mig det brev hvori det står, at pr. 1. maj 2012 koster abonn. 19 kr. pr. md.

Dette brev har jeg så aldrig modtaget, og der er nu gået 3 uger.....

Har nu købt TDC Click (optankning på nettet) hvilket var helt fint indtil jeg ville sende en SMS. Dette kunne jeg ikke, og fik denne medd. : SPÆRRET. Kan se at der under SIKKERHED på min tlf. er noget der hedder TELEFONLÅS. Denne er deaktiveret????????? Har aldrig haft problemet før, og har sendt mange SMS'ere før.Ringede til TDC og fik oplyst at jeg skulle indtaste nogle tal bestående af #.....*...*........# og herefter trykke på OK. Dette kan jeg ikke, men derimod trykke VÆLG og det hjælper jo ingenting.

Er der nogle kvikke hoveder herinde der kan hjælpe?

Tlf. er en Samsung SGH-U600. Kan ikke læse mig til det i brugervejledningen.

p.f.t. muddi

icon

Bedste svar af muddi 21 maj 2012, 22:17

Problemet er L Ø S T - det var TDC der havde lavet en fejl.....

De fortæller at de havde tekniske problemer med de SIM-kort de havde sendt ud.........

Har fået kompensation for ikke kunne bruge min tlf. i 14 dage.

Hurra TDC - dejligt at I endelig indrømmer at I også kan lave fejl - det er jo menneskeligt.

Muddi

Se original

1 Kommentar

Problemet er L Ø S T - det var TDC der havde lavet en fejl.....

De fortæller at de havde tekniske problemer med de SIM-kort de havde sendt ud.........

Har fået kompensation for ikke kunne bruge min tlf. i 14 dage.

Hurra TDC - dejligt at I endelig indrømmer at I også kan lave fejl - det er jo menneskeligt.

Muddi

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P