Svar

Telefonchikane

Hej

Vi er blevet generet gentagne gange i løbet af de sidste måneder ved opkald fra hemmeligt nummer.

Det kan være op til 5-6 gange pr. dag.

Hvad kan vi gøre ved det?

icon

Bedste svar af Martin12 8 september 2010, 13:43

Hej christine

Tak fordi du stiller dit spørgsmål her på forum.

I tilfælde hvor du føler dig chikaneret af opkald, skal vi henvise til det lokale ordenspoliti.

Ordenspolitiet har deres egen procedurer for, hvor de skal henvende sig ved TDC eller andre udbydere.

Venlig hilsen

TDC Moderator

Martin alias strellev

Se original

6 Kommentarer

Er det nogen der vil sælge noget?  Hvis ikke så prøv at meddele vedkommende at I kender dem.Det kan måske hjælpe.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej christine

Tak fordi du stiller dit spørgsmål her på forum.

I tilfælde hvor du føler dig chikaneret af opkald, skal vi henvise til det lokale ordenspoliti.

Ordenspolitiet har deres egen procedurer for, hvor de skal henvende sig ved TDC eller andre udbydere.

Venlig hilsen

TDC Moderator

Martin alias strellev

Forkert oplysning !

Jeg har talt med politiet om den slags opkald. De vil intet have med det at gøre.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Kære 77

For at være helt sikker i denne sag har jeg tjekket med vores juridiske afdeling, som har svaret følgende:

Anmeldelse om telefonchikane, trusler eller lignende skal indgives til politiet. Om politiet konkret finder anledning til at foretage sig yderligere i sagen afhænger af den konkrete sag og politiets almindelige prioritering, herunder om opkaldene har et sådant indhold, at der er tale om en overtrædelse af straffeloven.

TDC

Jura & Regulering

Venlig hilsen

Martin alias strellev

TDC Forum moderator

Jeg er også udsat for at blive ringet op af folk med hemmeligt nr....jeg har sat telefonsvarer på og hvis folk heller ikke vil give sig til kende her, ignorerer jeg dem.

Vil bare sige til TDC Forum moderator Martin. at du er helt galt informeret det kan ikke nytte noget du henviser til politiet for de vil ikke hjælpe. De siger at det ikke er fobudt at cikanerer og at sådanne situationer ikke er alvorlige nok til at man vil gøre noget ved det. Har i dag talt både med TDC og Politiet

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)