Telefon service?

Hej med Jer TDC...

Det er enormt morsomt at blive hvirvlet rundt i TDC rouletten, når man leder efter kvalificeret hjælp...!

LÆS: Jeres hjemmeside er en lang dårlig undskyldning for ikke at gide at have en synlig online telefon hjælp...? - Eller er den der bare ikke ? Og hvis ikke - hvordan kan jeg så være sikker på jeg får et kvalificeret svar her på forummet...?

Mvh Tom

4 Kommentarer

Hej TomBK

Hvad leder du specifikt efter i forhold til en online vejledning? Så vil jeg nemlig prøve at undersøge, hvor den gemmer sig. Hvis ikke, så vil jeg i stedet undersøge muligheden for, at få den efterspurgte vejledning online også.

Venlig hilsen
Søren

Det jo venligt nok at vil hjælpe med at finde noget, men det er jo symptom behandling. TDCs hjemmeside er stor og uoverskuelig, og der mangler en klar opdeling mellem når man er logget ind og når man ikke er. Ofte oplever jeg at jeg leder efter nogle informationer, og klikke rundt, finder det relevante emne, for at opleve at det er en reklame for produktet, eller i al fald informationer henvendt til interesserede købere. Det har jeg ikke brug for når jeg i forvejen er kunde og måske har et givent produkt. Der er brug for at skille disse ting ad. Som det er nu virker det som om TDC er mere interesserede i nye kunder end i at give ordentlig service til de eksisterende. 

Hej nightbug

Jeg forstår muligvis ikke helt præcist, hvad du mener. Når man går ind på tdc.dk - eller logger på - så er siden netop delt op i toppen: Inspiration, Mit TDC, Shop og Hjælp.

Er det søgefunktionen, du mener skal forbedres? Eller er det selve opdelingen, der skal gøres mere markant?

Du må rigtig gerne komme med et konkret eksempel, så jeg kan spore mig lidt nærmere ind på det.

Venlig hilsen
Søren

Søgefunktionen bruger jeg aldrig, den giver et hav af ubrugelige hits, i de tilfælde jeg har forsøgt. Det er opdelingen mellem log in og ikke log in, jeg ikke synes er tydelig. Dybest set burde det være to forskellige sites. 

Jeg er ikke meget for eksempler, når jeg oplever det som et generelt problem. Det har en tendens til at flytte fokus over på det enkelte eksempel, men lad gå for denne gang. Når jeg i toppen af siden vælger "mit tdc"  og vælger sikkerhed på "sub"menuen kommer jeg ind på en side med forskellige informationer. Når jeg der trykker på sikkerhedspakken i højre side af skærmen bliver jeg sendt en på en side hvor man oplyser om hvordan man køber sikkerhedspakken, i stedet for at sende mig, der har sikkerhedspakken videre til yderlige informationer, hjælp etc. Det er det jeg tror trådstarteren mener med ordet "roulette". Man kan cykle rundt i evigheder.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)