Telefon og kontonumre passer ikke sammen

• 0 kommentarer
Jeg har lige været i kontakt med kundeservice, som fortæller at brugernavn er valgfri. Ja tak. Jeg kan ikke få lov til at komme så vidt og der var pres på linier, så hun kunne ikke vente.

App'en er installeret på min iPhone 4S. 'Opret login' fører mig hen til 'Kan ikke oprette en brugerkonto'. Der opstår åbenbart en fejl i brugeroprettelsen. Jeg får at vide at jeg skal prøve igen senere - HVER GANG. Jeg trykker bare på 'Opret login' - hvor meget kan jeg gøre forkert?

Så videre til computeren for at prøve igen. Her får jeg at vide at mit telefon nummer passer ikke til mit kontonr - trods de grønne flueben. Der er masser af informationer om hvordan skikket virker, men ikke ret meget om mulige årsager til fejl... og hvad en bruger kan gøre for at komme videre. Er der nogen her, der kan hjælpe mig igang?

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Ved ikke om du har kigget her..

http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?dogtag=p_help_play

MVH

Allan

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej igen..

Jeg var lige hurtig nok til at linke til tdc hjælp... ved nærmere nærlæsning vil jeg råde dig til at ringe til kundeservice.... Det ser ud til at der er sket nogle abonnement endringer som ikke er kommet helt igennem...

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)