Svar

tekstTV

det er endelig lykkedes mig at komme ind på tekst TV , men desværre er teksten minimal, så man må helt

op af stolen og tæt på TV et  for at læse, hvad der står - også selv om den er zoomet op til fuld skærm.

Før jeg blev tilsluttet TDC Home Trio havde jeg ingen problemer med at læse tekst TV. Problemet er, at man

bringer for meget tekst på for lille en flade. Kan I ikke ændre det?

Hilsen fra (en ellers tilfreds kunde) be-Bebe 

icon

Bedste svar af PeterA1 6 november 2011, 12:43

Nu er jeg så ikke lige ekspert på det område - men normalt er det et spørgsmål om at gå ind på Syny's hjemmeside og hente opdateringen ned på en USB-stick. Så skal den sættes i TV-et, holde nogle knapper nede samtidig med  at det tændes - og så skulle det ske....

Jeg ved at her omkring er det normalt at forhandlerne kommer og klarer det for deres kunder. Om du kan få din forhandler til det, vil jeg nødigt udtale mig om. Det kan også være at en forhandler kan oplyse dig om det virkelig er det der skal til med netop din model.

Visse lidt ældre modeller skal på værksted for at have skiftet en chip. Så er det selvfølgelig ikke noget man sådan lige selv klarer.

Det smarteste er nok at kontakte en forhandler og få en snak om dine muligheder.

Vh

Peter

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hvilket TV har du?

Vh

peter

Hej Peter

Mit TV er en tidlig fladskærm Sony Wega

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Der er en del netop af tidlige Sony, der skal have opdateres deres firmware, for at fixe lige netop den slags problemer.

Vh

Peter

mange tak for svar

Er det noget, der kan lade sig gøre - eller må man bare leve med det indtil

man kan anskaffe sig en anden fladskærm?  Jeg er ikke så teknisk orienteret.

vh 

Omdømme 3

Nu er jeg så ikke lige ekspert på det område - men normalt er det et spørgsmål om at gå ind på Syny's hjemmeside og hente opdateringen ned på en USB-stick. Så skal den sættes i TV-et, holde nogle knapper nede samtidig med  at det tændes - og så skulle det ske....

Jeg ved at her omkring er det normalt at forhandlerne kommer og klarer det for deres kunder. Om du kan få din forhandler til det, vil jeg nødigt udtale mig om. Det kan også være at en forhandler kan oplyse dig om det virkelig er det der skal til med netop din model.

Visse lidt ældre modeller skal på værksted for at have skiftet en chip. Så er det selvfølgelig ikke noget man sådan lige selv klarer.

Det smarteste er nok at kontakte en forhandler og få en snak om dine muligheder.

Vh

Peter

rigtig mange tak for dit omfattende og udtømmende svar.

Jeg ta´r den videre herfra.  vh  May

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P