Tekster på Disney channel

Jeg har igennem den seneste uge oplevet, at der om aftenen kommer tekster på Disney channel,vel at mærke tekster der slet ikke passer ind i udsendelsen [i]

Andre der oplever samme eller evt har en løsning ?

På forhånd tak og god weekend

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Tumle5337,

Det lyder mærkeligt! Jeg har lige kigget rundt omkring på vores driftsinformation, og der står ikke noget om lige netop dén problemstilling.

Hvis du stadig oplever det, så vil jeg gerne bede dig ringe ind til vores Hotilne og lave en fejlmelding på problemet: http://tdc.dk/kontakt

Hilsen Ulf

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Pulvermos har modtaget fra andre medlemmer.

Der er ofte kluder med teksterne på Disney Channel, men også på Disney XD. Jeg oplever nemlig det samme, så det udelukker at det er en lokal fejl, men at fejlen nærmere skal findes hos TDC's teknik.

Det skal dog siges, at det er et stykke tid siden jeg sidst så fejlen.
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints GTH har modtaget fra andre medlemmer.

Der har ganske rigtigt været en fejl med undertekster på Disney Channel efter kl. 19 om aftenen. Den skulle dog meget gerne være rettet for flere dage siden. Såfremt der stadig opleves problemer hører jeg meget gerne derom.

Mvh. Gitte

Det er da rart at jeg ikke er den eneste der oplever det.

Jeg vil hen over weekenden holde øje med om der stadig dukker forkerte tekster op på Disney kanalerne.

Men lad os da håbe problemet er løst.

Tak for input.

Rigtig god weekend Blinkende humørikon

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Pulvermos har modtaget fra andre medlemmer.

På TDC WebTV er der stadig problemer.

Her et screenshot fra Disney Channel på TDC WebTV d. 29/10 kl. 21:23:

Tekster

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints GTH har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Pulvermos

Vi er opmærksomme på, at det stadig er galt på WebTV. Det bliver rettet hurtigst muligt.

Mvh. Gitte

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P