Tekst-TV på TV2 HD / JEG HAR MISTET TV2 FILM, HD

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Munk har modtaget fra andre medlemmer.

• Deltager
  • 5 kommentarer
Hej.

-Kan der ikke laves sådan at, man kan se Tekst-TV på TV2 HD,[i] som vi kender det fra det digitale TV2?
-Eller i det hele taget HD-Kanalerne (hvor det er muligt).??

-Ellers kan det jo være det sammen med at kunne se TV2 HD. Frem for det digitale TV2. For så fortrækker jeg det Digitale signal.

Så er der lige en anden ting. Jeg føler mig grundigt snydt [i] ved at have mistet TV2 Film / HD.  Som var en del af Home Trio aftalen da jeg blev oprettet. I burde i det mindste have TV2 Film HD, imellem udvalget på HD kanalerne, således at den ikke kun er på Home Trio Ekstra.

M.v.h.

Lars

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Munk

Det med tekst-tv kan jeg godt forstå du er sur over, men det med TV2-film er der en grund til. som TDC har prøvet at forhandle sig til, som du kan se i dette link, er det ikke lykkedes for dem, desværre.

Se link:

http://www.b.dk/nationalt/700.000-har-mistet-tv2-film-siden-aarsskiftet

hilsen Bente/bbs

Hvorfor er TDC så snerpede - accepter dog at priser stiger! jeg har bundet mig for 6 måneder, til en bestemt pris jeg IKKE kan ændre, til gengæld skal jeg finde mig, at det jeg betaler for, ikke er det jeg troede det var... kan man blive løsnet fra sin kontrakt, pga. af løftebrud?

Jeg ville have tv2 film - og det var der til at starte med... Og artiklen der linkes til, foreslår netop at man finder en anden udbyder...

Mette Dyrmose 

Hej Mette

Dette er fortrinsvis et forum hvor kunder hjælper hinanden. Som du kan se er Bente og jeg også kunder som du.

Hverken Bente, jeg eller andre kunder har mulighed for at svare dig på, hvorfor "TDC er snerpede" og heller ikke om du kan blive løst på grund af læftebrud. Derfor bliver du nød til at kontakte kundeservice, for at høre om dine muligheder. http://tdc.dk/kontakt/  Er du Yousee kunde, skal du ringe hertil: Yousee

Når en TDC-ansat tilfældigvis svarer i en tråd kan du se et lille gråt mærke ude til venstre over det brugernavn der svarer.

hej maja,

Jeg havde godt luret, at dette var et kunde-til-kunde forum. Jeg havde bare brug for at brokke mig!!! 

Jeg er ret ny kunde ved TDC, og føler mig snydt at den store koncern... 

Og..... så håbede jeg nok på, at en TDC medarbejder så det jeg skrev og fik en ubehjælpelig lyst til at svare Overrasket humørikon)

Først - undskyld, hvis det føltes personligt, og næst: tak for din hjælp. Både med linket til der hvor jeg rent faktisk kan spørge en fra TDC og til et lille fif med med mærket... 

Det er sødt af dig, at du vil bruge tid på at svare på mit sure opstødOverrasket humørikon)

Vh mette. 

Hej Mette

Jeg er sikker på at sure opstød, brokkerier, konstruktiv kritik og lignende er meget velkommen her i forum. Hvis man føler sig snydt, er dette det rigtige sted at få afløb for sine frustrationer. (mellem os to sagt, kan jeg godt forstå, du, og andre føler sig snydt.) Hvis det kan trøste dig, så har jeg som yousee-kunde også mistet den kanal.  

Jeg tog det ikke personlig, men jeg synes det var ærgerligt for dig, hvis du ikke var klar over at TDC-personale kun engang imellem svarer i trådene. Du skal ikke opgive helt med at få svar her i tråden. Man ved jo aldrig hvad der kan ske. Det kan jo godt være at dit indlæg bliver læst af de rette personer.

Har du flere sure opstød, så kom bare med dem Humørikon griner højt

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P