Svar

Tekst forsvinder efter besøg i Arkiv

• 0 kommentarer
Når jeg har været i Arkiv på min digitalboks, og efterfølgende vil se en af mine Favoritkanaler, både direkte og et optaget program fra et af Favoritkanalerne, er der ingen tekst på.

Problemet bliver dog løst, når jeg slukker for strømmen bag på digitalboksen i 30 sekunder. Men træls er det.

Jeg har prøvet at formatere digitalboksen, men problemet opstår igen, når jeg har været i Arkiv.

icon

Bedste svar af Ren_R 7 november 2011, 10:38

Hej rho

For at få undertekster på igen skulle det ikke være nødvendigt at slukke og tænde tv boksen.

Prøv i stedet for på fjernbetjening til TDC tv boksen at trykke på knappen med 4 streger og 4 prikker,
Den sidder lige ovenover kanalvælgeren (P+ - P-). Når man trykker på den har man 3 valgmuligheder.
Her vælger du den nederste hvor der står "sprog-undertekster", nu skulle man gerne have mulighed for at slå tekster til og fra.

Se også hjælp til fjernbetjening link: http://go.tdc.dk/ozdwv .

Hvis ikke dette afhjælper, besvar gerne dette indlæg igen, men jeg vil gerne vide helt præcist hvad du mener med Arkiv, om det er filmarkiv eller om det er gemte optagelser? J

Se original

6 Kommentarer

Hej rho

For at få undertekster på igen skulle det ikke være nødvendigt at slukke og tænde tv boksen.

Prøv i stedet for på fjernbetjening til TDC tv boksen at trykke på knappen med 4 streger og 4 prikker,
Den sidder lige ovenover kanalvælgeren (P+ - P-). Når man trykker på den har man 3 valgmuligheder.
Her vælger du den nederste hvor der står "sprog-undertekster", nu skulle man gerne have mulighed for at slå tekster til og fra.

Se også hjælp til fjernbetjening link: http://go.tdc.dk/ozdwv .

Hvis ikke dette afhjælper, besvar gerne dette indlæg igen, men jeg vil gerne vide helt præcist hvad du mener med Arkiv, om det er filmarkiv eller om det er gemte optagelser? J

Løst

Tak for hjælpen, det var en bedre/hurtigere måde at få teksten frem på igen.

(Min fjernbetjening ser anderledes ud, på knappen hvor tekst kan vælges til, er der en lup.)

Arkiv: Det er arkivet - online - over tidligere sendte TV udsendelser, jeg mener. Ikke eget optaget TV.

Det kun er på mine Favoritkanaler, at teksten forsvinder efter et besøg i Arkiv og ligeså på Optaget TV med programmer fra mine Favoritkanaler. På alle andre tekstede kanaler forsvinder teksten ikke, efter jeg har set udsendelser i Arkiv.

Mvh. rho

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints GTH har modtaget fra andre medlemmer.

Hej rho

Dejligt at du har fået løst dit problem vedrørende manglende tekster - men.... én ting undrer mig:

"Arkiv" over tidligere sendte udsendelser er ikke en funktion der findes på TDC TV (TV over internet)

Er det muligvis fordi du er TV kunde hos YouSee (Kabel TV) ?? Det kunne også forklare hvorfor din fjernbetjening ser anderledes ud.

Mvh. Gitte

Ja vi er på YouSee kabel TV i Esbjerg, men Samsung digitalboksen er fra TDC butikken i Kongensgade, Esbjerg.

Mvh. rho

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints GTH har modtaget fra andre medlemmer.

Hej rho

Det forklarer forvirringen... TDC TV (internet) også kaldet Home Trio - og YouSee TV (kabel TV), er to vidt forskellige løsninger med to helt forskellige TV platforme, digitalmodtagere, software osv. (Kan godt forstå det kan skabe forvirring, når du har fået din boks i en TDC butik)

Dette forum er til spørgsmål omkring TDC TV. Du er selvfølgelig hjertelig velkommen - men det vil nok være meget begrænset hvad du kan hente af hjælp til YouSee TV.

Jeg vil derfor foreslå dig at kigge på YouSee's Forum efter løsninger og svar, hvis du skulle løbe ind i problemer fremover. YouSee Forum finder du her: http://forum.yousee.dk/

Fortsat god aften
Mvh Gitte

Tak for hjælpen, smutter i YouSee forum. Glad humørikon

Mvh. rho

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$