Teknisk fejl TDC PLAY via tv

Når jeg forsøger at tilgå TDC PLAY via tv, får jeg denne fejl:

"TEKNISK FEJL

Det er desværre ikke muligt at give adgang til tjenesten. Opret et login på tdc.dk/musiklogin og tilknyt oplysninger om dit bredbånd hos TDC for at få adgang."

Jeg har oprettet login og har adgang til TDC PLAY. I følge jeres kundeservice kan jeg ikke tilknytte mit abonnement til Mit TDC, da det er på delt regning.

Hvordan får jeg det til at fungere med adgang fra tv? Jeg har adgang til TDC PLAY via min browser.

/Jakob

9 Kommentarer

Jeg har samme problem men det virkede i formiddags

TEKNISK FEJL

Det er desværre ikke muligt at give adgang til tjenesten. Opret et login på tdc.dk/musiklogin og tilknyt oplysninger om dit bredbånd hos TDC for at få adgang."

Jeg har oprettet login og har adgang til TDC PLAY. I følge jeres kundeservice kan jeg ikke tilknytte mit abonnement til Mit TDC, da det er på delt regning.

Hvordan får jeg det til at fungere med adgang fra tv? Jeg har adgang til TDC PLAY via min browser.

Svaret burde da komme fra TDC selv

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Ja, svaret burde komme fra TDC, men det kan bare man ikke forvente, når dette forum er et "Kunde til kunde" forum.

Mvh

Kim

Går stærkt ud fra at de fleste kunder har haft det problem, virker mest af alt som funktionen har været nede af en eller anden grund.

Men bliver da spændende at hører hvad TDC har at sige til det, om det er muligt at få et svar fra dem.

Har også det problem plus kender flere med lign. problemer, det er vidst kun musikken der ikke virker, radio og div. fungere nogenlunde normalt.
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Her virker det ok..

ew0014 skrev:
TEKNISK FEJL

ew0014 skrev:
TEKNISK FEJL

Play virker heller ikke på mit tv for tiden. Den skriver præcis det samme. Men alt er som det skal være - login er tilknyttet kundenr osv.
Ydermere kan jeg heller ikke planlægge en optagelse via app'en - den skriver jeg skal have Plus abonnement, hvilket jeg har.... :-(.
Har selvfølgelig prøvet det sædvanelige med genstart osv.

Mvh
Henrik

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)