Tekniker ved TdcTV.... But why!!

Er jeg den eneste her der synes det er fuldstændigt blæst at man kun kan få TDC TV mod at tvinges til at skulle have tekniker besøg?! 

Der skal simpelthen en tekniker forbi for at sætte et skide patchkabel på 50cm mellem min router og en tdc box. Og kan min homebox står og snurre lystigt ca en meter fra mit TV. 

Og ikke nok med det, når man bestiller skal man fandme (undskyld mit sprog) også vente en måned på han kommer!! 

Sig mig en gang hvad pokker TDC har gang i. 

De var skide ligeglade... Der skulle bare en tekniker forbi. Ellers måtte jeg undvære. 

Jeg valgte det sidste. En dags fri koster ligeså meget for mig i tabt fortjeneste som et helt års Tv abb koster. 

Så nu bliver det nok BoxerTv istedet. 

Der argument var at 97% kunne ikke finde ud af og sætte det til og så skulle de sende en tekniker ud og det var dyrt. 

Nu sender de så en tekniker ud i 100% af tilfældende. Gad vide hvordan de selv lige synes det lyder. 

Overvejer stærkt at sige mobilabb og Bredbånd op. For jeg gider fandme ikke latterligt gøres på denne måde.

Mvh Søren

1 Kommentar

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints droid har modtaget fra andre medlemmer.

Helskov skrev:Overvejer stærkt at sige mobilabb og Bredbånd op. For jeg gider fandme ikke latterligt gøres på denne måde.

Det er fint. hej hej.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P