TDCTV Guide - Forbedringsforslag

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FlemmingD har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg synes at TDCTV Guiden kunne være mere brugervenlig. Sådan som det er idag, er programoversigten meget statisk - man kan enten se hvad de enkelte programmer viser lige nu eller hvad et program viser i løbet af dagen. Her er appen "TV TID" en del bedre, da den viser alle udsendelser på de forskellige kanaler på en gang og man kan "svæve" hen over programmerne. Jeg håber at TDCTV Guiden stadig er under udvikling og at der i fremtidige releases tages mere hensyn til at lave oplevelsen mere brugervenligt. Det ville være smart hvis man kunne tage samme koncept som man har hos TV TID og implementere optagefunktionen her. I øvrigt bliver det da også på tide, at man kan se de enkelte programmer direkte på sin Ipad. Hilsen Flemming

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg forstår ikke helt problemet, men i guiden på TV er det da bare at trykke på optageknappen når ens ynglingsprogram er mærkeret, hvis der et på PCen så prøv dette link

tv.tdc.dk

her kan man planlægge optagelser

Mvh

Kim

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FlemmingD har modtaget fra andre medlemmer.

Mit forbedringsforslag gælder kun den app der kan bruges til Ipad. Jeg har ingen problemer med at bruge de optage funktioner TV boksen har indbygget ej heller med den nye "app"der kan bruges til Ipad. Det tager blot lang tid at bladre sig igennem TV Guiden når man vil optage et program der f.eks sendes senere på ugen. Her er TV TID appen til Ipad meget hurtigere og den giver en meget bedre overblik over hvad de enkelte kanaler viser i løbet af dagen. Hilsen Flemming
Så skulle du stille dit spørgsmål i en anden tråd der handler om mobil tlf og ikke i denne der handler om TDC TV guide for denne her tråd har jo intet med TDC TV guiden og gøre overhovedet det er jo lidt derfor der er lavet forskellige spørgsmåls kategorier ellers blir det jo blandet sammen og det er ikke for og lyde negativ
Omdømme 1

lad mig lige slå fast...

TDC TV Guiden er navnet på en hjemmeside udviklet fra TDC der kan tilgåes fra en ekstern enhed som f.eks. en PC / mobil eller Ipad således at man kan planlægge sine optagelser på sin TDC boks uden at være fysisk til stede i hjemmet.

Denne hjemmeside blev oprindeligt omtalt som app i slutningen af 2011.

Derfor går jeg ud fra at dette forum er det rigtige sted at skrive omkring dette.

TDCTV Guide app til Iphone kan ses her:

http://www.youtube.com/watch?v=dGtj8h2VdBU&feature=youtube_gdata_player

TDCTV Guide til PC (kræver LogIn):

http://tv.tdc.dk/RemoteDVR.WebPortal/Pages/Main.aspx

Gratis app "TVTID" her:

http://www.youtube.com/watch?v=aPCQLrcj84o&feature=related

Hilsen

Flemming

Ja det er det rigtige sted bare ikke den rigtige kategori du stillet det i

Besvar

• :D
    • :?