TDCplay/musik på PC - Albums ikke synlig.

Hej

Når jeg er logget ind på TDCplay/musik, og klikker på et album, jeg gerne vil se, får jeg blå skærm. Trykker jeg så efterfølgende F5, kommer der 3 hvide prikke "søger" frem, men hjemmesiden kommer stadig kun frem med en blå side.

Jeg har prøvet at slå alt fra, ligefra mit antivirusprogram, til alt google/windows sikkerhedsforanstaltninger, uden at dette hjælper.

Det har virket, indtil kort før nytår... Nogle forslag?

5 Kommentarer

Det samme er sket her på min Win 7. Jeg kører IE 11 med alle opdateringer og sidst nye plugins. TdcPlay virker heller ikke i sidst nye opdaterede Chrome. Jeg gætter på at der er tale om kompatibilitetsproblemer med den platform TdcPlay kører på. Forhåbentlig er de i gang med at løse dem.

Deres supportere ved ikke noget om det her endnu. De virker helt uforstående...

Jeg har samme problem. TDC support siger at det er min PC der er noget galt med, men alt er opdateret og har virket indtil for nylig. Det samme gælder vores bærbare PC.

Jeg kan ikke komme videre end til startsiderne for både Musik, Film, Serier og TV.

Alt andet virker på begge PCer bare ikke TDC Play. 

Jeg har samme problem, har du fået løst dit i den mellemliggende periode?

Ja, som ved et et trylleslag virkede alting pludselig. Og da jeg ikke havde foretaget mig noget specielt, må det være TDC der har styret det. Efterfølgende har jeg ikke fået nogen forklaring.
Tak for dit hurtige svar, i mellemtiden har jeg fundet ud af at problemet kun er i computerens mac-del og ikke i windows-delen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)