TDCPLAY til iPad????

Jeg har TDC abonnement og kan sagtens komme på tdcplay på computeren, men det virker ikke på min iPad. Der står jeg skal have et TDC mobil abonnement. Spørgsmålet: Kan det godt passe at jeg ikke kan bruge tdcplay på min iPad og hvis ja, hvornår kan jeg så det??

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Ja, det er rigtig at du ikke kan bruge TDC Play App'en til din ipad, så vidt jeg husker kan den ikke modtage SMS, og derfor kan du ikke på aktivere Appen. det kan imidlertidigt arbejdes uden om ved at sette dit sim kort i en mobiltelefon

der udover er det også rigtig at du skal have et TDC mobil abonnemt, for at bruge Appen, grunden der til er at der findes, 2 slags TDC Play.

TDC Play, Mobil

TDC Play Bredbånd

Appen er til TDC play Mobil.

Til Bredbånds produkter, som TDC home trio og Mobilt bredbånd følger der naturligtvis TDC Play bredbånd, så du kan ikke bruge TDC play fra din PC, til iPhone appen.

men har du også en mobil med tdc play kan det arbejdes uden om, med at bruge det telefon nr til at aktivere App'en.

Så for at svare på dit spørsmål, TDC Play kommer ikke i en udgave har du kan bruge en App, uden mobil abonnemt, alså ingen app til ipad. men der er 2 måder hvor du kan bruge TYDC play på din i pad aligevel.

den ene har jeg skrevet lidt om, den anden er at bruge Mit TDC App'en, men det mener jeg kun virker når du er hjemme på dit private Wifi netværk

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)