TDCplay problemer på Ipad / Iphone

Hej.

Jeg havde svært ved at få min Ipad til at afspille , og valgte at slette Mit TDC appen.  Efter at have hentet app en igen, er bjælken med TDC pkay, Home disk og Musik, ikke mulig at aktivere.  Jeg får en fejl " Der er ikke forbindelse til servicen - prøv igen senere.  

Min Iphone virkede - jeg valgte den dumme løsning og slettede Appen - og prøve de at læse den ind igen ( så jeg kunne fjerne tilknytningen til TDC.. Men jeg fik blot samme fejl - og nu kan jeg slet ikke bruge TDC play.  

Jeg kan godt logge ind - men altså ingen playlister, ingen søgemuligheder , ingen ting.

Hvad dælen gør jeg nu ?  Jeg brugte Play hver dag. 

Kan i hjælpe ?  

MVH  Baarup

13 Kommentarer

Jeg har desværre samme problemer som dig, mit har også virket:-(

Jeg har samme fejl på iPhone 4's med :der er ikke forbindelse til servicen, prøv igen senere - super nedenTrist humørikon

Jeg bruger TDC play på iPad, det har fungeret fint indtil forleden dag. nu får jeg også fejlen: der er ikke forbindelse til servicen prøv igen senere. Er der en TDC medarbejder som gider svare på dette indlæg så vi kan få gang i TDC play igen???? 

Hej!

Jeg melder mig også i koret, fordi jeg får samme fejl.

Det ville være rart at få TDC til at løse problemet.

TDC har et Tlf nr til fejlmelding og teknisk hjælp i weekenden. Når man så ringer op og får trykket sig igennem alle menuerne får jeg at vide at alle medarbejdere er optaget og at JEG skal ringe igen senere og forbindelsen bliver så afbrudt, tag jer sammen. Måske en ide var at man tastede sit nummer og TDC så ringede op når det var min tur i køen, bare et forslag?

Hej

TDC har problemer med TDC Play, det står på deres hjemmeside..

www.tdc.dk under Driftinformation.

mvh

micand1

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Der er i øjeblikket en fejl på TDC Play, som har stået på siden fredag - og fejlretningen trækker desværre noget ud. Det er ikke noget, vi er superglade for, kan jeg roligt sige, og vi beklager selvfølgelig mange gange!

I kan følge fejlretningen på dette link: http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/details.php?f=7#id=1745485845 

/Ulf

Tak for info Glad humørikon 

Jeg ved ikke om dte hjælper jer - men når jeg logger ind på mit tdc (pc) , mener jeg at der normalt ved TDC login står, at fast track er aktiveret.  Det står der ikke længere ( der står web og mobil istedet)  Hvis jeg går ned i min profil og forsøger at aktivere fast track - sker der ikke noget. 

Det er selvfølgeligt muligt at APPen er blevet opdateret uden at jeg har opdaget det. .Glad humørikon

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

Hej igen,

Så er fejlen rettet! 
@Baarup: Det burde også have løst dit problem, men skriv ellers gerne igen her Glad humørikon

/Ulf

Hej!
Super - har netop testet og det er ok!
Tak for hjælpen
Mvh
Yeah - det virker !

Tak for hjælpen og tilbagemeldingen :-)

Smil fra@Baarup

Hej, nu har jeg det beskrevne problem, har ellers virket indtil nu på både ipad2 og iPhone 5.  

kan stadig logge ind og vælge nr osv - men kan ikke få den til at spille når jeg trykker på et nr, heller ikke ved tryk på play symbolet. Den står bare stille øog går ikke igang med afspilningen ?

Hej.
Jeg har TDC play men kan ikke få lov til
At se film og serier, når jeg går ind i det
Står der bare " henter indhold " og den
Kommer ikke videre. Er der nogle
Der kan hjælpe mig det er både på iPad og iPhone

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(