TDCPlay på mobilen ?

Er det kun mig der syntes det er for ringe man ikke kan benytte TDCPlay på sin mobil

når nu man har TDC bredbånd og alm. telefon,  men ikke deres mobil abonnement ?

Jeg har været kunde hos TDC i over 23 år hvor jeg har haft alm. telefon og i 19 år både

telefon og internet.

Men fordi jeg ikke har deres mobil abo. så har jeg ikke adgang til min TDCPlay konto via min mobil.

Det syntes jeg faktisk er lidt for ringe....

Hvad siger folket, syntes i det er rimeligt ?

Man betaler jo spidsen af en jetjager i forvejen for de ting man har hos dem.

Mvh: Jesper

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Ja, jeg syntes at det er helt OK, at man skal være kunde for at kunne bruge en ydelse - herunder PLAY.

Mvh

Kim 

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

@KsNa:  Den var lidt dobbelttydig - han er jo allerede kunde, men ikke mobilkunde?

Som jeg allerede har foreslået flere gange, synes jeg, TDC bør gøre det muligt at tilkøbe TDC PLAY (også ikke-kunder) ligesom man kan købe W!mp uden at have abonnement fra Telenor. Dette vil dels styrke TDC's omsætning, dels øge presset på god kvalitet, og dermed sætte mange flere udviklingstimer af til PLAY iPhone/Android/WP7/Sonos/Squeezebox m.fl.

For mig personligt bruger jeg ikke PLAY, netop fordi app'en virker rodet, - og fordi jeg ikke kan få adgang til alle de numre jeg har på min mobil, på en nem måde, overført til min computer. Windows Media Player er noget bras (selvom man også kan bruge andre medieplayere, der understøtter DRM - eksempelvis Nero Showtime), og jeg foretrækker klart en W!mp eller Spotify-løsning, hvor jeg har adgang til de samme musiknumre på alle platforme. 

Korrekt...

Jeg ER kunde hos TDC i forvejen og har været det i mange år.

Jeg benytter heller ikke mit TDCPLAY, fordi jeg syntes det er for rodet at bruge og meget uoverskueligt.

samtidig syntes jeg det er for dårligt man ikke kan benytte mobil app'en når man er TDC kunde i forvejen.

Jeg bruger SPOTIFY som er nemt at gå til...

MEN jeg syntes der mangler mange kunstnere og mange af deres udgivelser hos SPOTIFY.

Jeg savner bla. AC/DC, PINK FLOYD, METALLICA m.m. hos SPOTIFY.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

De kunstnere du nævner burde generelt være gældende for alle streamingtjenester (lovlige i det mindste). Coldplay ville eksempelvis ikke tillade deres nyeste album Mylo Xyloto på NOGEN streamingtjeneste, og desderfor kunne dette album hverken findes på PLAY, W!mp, Spotify, etc. (kun med undtagelse af iTunes)i en månedstid, indtil de måtte melde fallit og sige, at de mistede for meget indkomst ved ikke at tillade det. Dog var disse formuleringer pakket ind i megen fin britisk retorik, så man ikke rigtigt opfattede dette.

P.S.: Grunden til, at jeg skrev TDC Play med stort er, at det  i starten indgik med kapitaliserede bogstaver i deres logo. Jeg har lige tjekket, og dette er ændret.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)