Svar

TDCplay fryser

Efter idriftsættelse af det nye TDC Play er det næsten umuligt at se live tv- billedet fryser hvert andet øjeblik- er der udsigt til bedring?

icon

Bedste svar af Andreas_O 26 november 2015, 12:09

Hej Jacob74, 

Velkommen til TDC Forum Meget glad humørikon

Jeg kan se, at du mangler et svar i denne her tråd. Som udgangspunkt er det vores kunder, som svarer i trådene, men det er ikke så nemt, da de ikke ved, om der er udsigt til bedring. 

Vores nye TDC Play-univers virker fint for rigtig mange af vores kunder. Du skriver ikke, hvor du forsøger at se live-tv, om det er fra en smartphone, tablet eller computer. 

Hvis det er fra en computer, så vil jeg anbefale dig, at du bruger internet-browseren Google Chrome. 

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Andreas_O har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Jacob74, 

Velkommen til TDC Forum Meget glad humørikon

Jeg kan se, at du mangler et svar i denne her tråd. Som udgangspunkt er det vores kunder, som svarer i trådene, men det er ikke så nemt, da de ikke ved, om der er udsigt til bedring. 

Vores nye TDC Play-univers virker fint for rigtig mange af vores kunder. Du skriver ikke, hvor du forsøger at se live-tv, om det er fra en smartphone, tablet eller computer. 

Hvis det er fra en computer, så vil jeg anbefale dig, at du bruger internet-browseren Google Chrome. 

Nu mangler der så kun at TV-arkiv også virker på boxen/TV.......???

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)