tdcplay app lukker ned når tv vælges

Hej Forum!

Jeg ser normalt live tv fra tdcplay appen på min samsung tablet. Har dog fået endnu en tablet nemlig en Ennovia, som jeg også gerne vil se live tv fra(ikke på samme tid).

Problemet er at på Ennovia tabletten kan jeg ikke komme ind og se tv for når jeg trykket på "se tv" skriver den at tdcplay appen blev stoppet.

Jeg har prøvet at fjerne tdcplay og installerede den igen - uden held.

Nogen der kan hjælpe?

Mvh.

5 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Har samme problem med en "billig" denver tablet men kører på en ipad...

Tror der er noget i de billige som ikke kan køre Trist humørikon

Men så burde tdc skrive en liste med tablets som ikke fungerer med tdc play. Selvfølgelig skal det virke uanset mærke!

Har lidt af samme problem. Kanaloversigt virker, musik kan afspilles, film og serier kan ses, men live tv kommer med beskeden " ingen forbindelse til servicen, prøv senere". Senere er nu 12 timer ig ingen forbedring. Er der nogen der oplever det samme?
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints 2515 har modtaget fra andre medlemmer.

hej AndeMikk.

du starter med at skrive:Men så burde tdc skrive en liste med tablets som ikke fungerer med tdc play. Selvfølgelig skal det virke uanset mærke!

som udgangspunkt kan TDC.da ikke udmelde at der må ikke købes ,de og de produkter-for så kan i ikke bruge disse til vores prudukter!!!!!den holder sq ikke?kan godt forstå din fustration.

mvh.2515Gal humørikon

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Har fået live tv til at virke på en denver efter en opdatering

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P