tdconline mail på mobil m flere mailadresser

Hej,

Jeg har en tdconline-mailkonto. Til denne er knyttet flere mailadresser, som alle havner i samme inboks. Min oprindelige mailadresse tilknyttet mailboksen er der ingen der benytter.

Jeg vil nu gerne have mine mails til at fungere på min nye mobil: En Sony Ericsson X10 mini Pro.

Vi har flg. problemer:

1) Udgående server: På Q/A-siden står at man skal bruge asmtp.mail.dk. Den kunne vi ikke få til at virke i går. Nogle gode råd???

2) Når man skal angive mailadresse virker det tilsyneladende kun hvis jeg angiver min oprindelige mailadresse - som ingen benytter. Vil jeg automatisk modtage mails på mobilen fra de andre mail-adresser, som er oprettet på min tdconline-konto??? Jeg bruger samme adgangskode for at hente mails - vil denne kode stadig kunne bruges til også at se mails med de andre mailadresser???

Jeg håber der er en der kan hjælpe, så jeg kan blive "flyvende" fra min mobil. På forhånd tak.

1 Kommentar

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Bording har modtaget fra andre medlemmer.

Hej TrineWulff

Tak for dit indlæg, her på TDC Forum.

Du kan finde hjælp til opsætning af mail på din mobil telefon her: http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?id=2755 - Både automatisk og manuel opsætning.

Din TDC mail har én mailboks, men kan have flere mail alias. Så når du har sat din mail op på telefonen, henter den mails ind fra alle dine alias.

Håber det kan hjælpe dig, ellers må du meget gerne skrive igen.

Hilsen

Thomas

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)