Er Tdcmixmedia et måneds abonnement eller kvartal ?

Jeg har betalt 299 kr per månedsregning plus telefontillæg 100 per måned i 6 måneder..Nu ser det ud til de har tænkt at op kræve 3x199 på næste regning for 3 måneder frem .. Er det korrekt?

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Svar slettet af bruger. FN

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, Jeg suplere lige.

Ja, jeg vil regne med at det godt kan være at du skal betale pr kvatal, jeg betaler selv pr måned.

med telefon tillæg regner jeg med at du mener den afbetalings ordning som man kan få ved TDC, som du så betaler 100 kr. mere om måneden og så får telefonen lidt billiger, ligesom minimums forbrug ved andre selvskaber.

så jeg vil også sige at det passer meget godt, men er du itvivl synes jeg du skal ringe til regnings service og høre.

Men mærkelig at der opkræves per måned først og derefter kvartal..

jeg mener mobilordning (tillæg)

Feks:

Sony Ericsson X10 mini pro99,00 
Online Rabat-98,00 
Abonnementpris 299,00
Mobilordning i 6 mdr. 200,00
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Svar slettet af bruger. FN

Regning kom idag med opkrævning for et kvartal ?? Efter de 6 måneders binding er udløbet ! Jeg må bide i det sure æble og sætte tid af til at ringe til kundeservice imorgen...

Ringede til kundeservice mandag og det var en fejl han ikke forstod... Han lovede at sende en ny regning og anullere den gamle . Det er ikke sket endnu og på selvbetjening (den lille del der virker) står den store kvartals regning stadigvæk... Så det bliver jo nok til endnu et opkald igennem møllen igen  ...

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)