tdcmail

Nogen der kan hjælpe mig før i tiden kunne jeg bare gå på tdc.dk skrive min mailadr og kode det kan jeg stadigvæk men kan ikke se mine mailbokse og selv mine mail siden er ændret siden jeg brugte den og nu kan jeg ikke komme ind og finde koder mm jeg har gemt * Hanne

3 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Angelika har modtaget fra andre medlemmer.

Hej hanne59

Tak fordi du har valgt at stille dit spørgsmål på TDC Forum.

Jeg vil tillade mig at henvise dig til nedenstående tråd, der handler om det samme. Muligvis kan du bruge svaret derfra:

/t5/Mit-TDC/mails-kan-ikke-sendes-og-modtages-mere/m-p/2979#M480

Hvis ikke dette svar hjælper dig, er du naturligvis velkommen til at kommentere dette indlæg.

Hej desværre hjalp det ikke kan godt logge ind men ikke se mine andre mailadresser eller læse mails kan ikke se mine 3 mailadr og indbakker hilsen Hanne

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Angelika har modtaget fra andre medlemmer.

Hej hanne59

Ud fra din fejlbeskrivelse tyder det på at din mailadresse ikke er tilknyttede til dit login.

Jeg vil derfor bede dig om, at følge denne vejeldning:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=23525

Hvis din mailadresse er tilknyttede til dit login, og du forsat ikke kan se dine mails, vil jeg bede dig om, at skrive en PM (Privat Meddelelse) efterfølgende vil jeg hjælpe dig med at få fejlen løst.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)