TDC undskylder ventetiden

Jeg har et spørgsmål vedr. overflytning af beløb og nummer fra et TDC taletidskort til et almindeligt abbonnement. Medarbejderen jeg talte med, sagde at jeg ville få tilsendt et nyt simkort med det samme nummer og at beløbet ville blive overført.

Det første er sket, men nu har jeg fået en opkrævning på 99,- kr., selvom der var næsten 200,- kr. på taletidskortet.

"Du vil blive betjent så snart der er en ledig medarbejder, vi undskylder ventetiden" har jeg nu hørt på i omkring en halv time.

Er det TDC's definition af service, for så skal jeg da vist ud af det her så hurtigt som muligt.

2 Kommentarer

Lige efter jeg havde sendt indlægget, var der så en flink medarbejder der endelig tog telefon. Han overførte hurtigt beløbet fra mit gamle taletidskort og dermed er den sag heldigvis ude af verdenen.

At vente over en halv time ER ikke i orden og TDC arbejder da også på at løse problemet.

Jeg ventede 39 minutter (det kan medarbejderen faktisk godt se på skærmen) derefter efter nogen forgæves forsøg på at løse problemet ville hun stille mig om til en tekniker - "Velkommen til TDC, du ringer til os uden for vores åbningstid" beep beep beep .. Arghhh. 1 time spildt...Tænk at de ikke ved/tænker på hvornår de andre afdelinger arbejder...

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)