TDC TV - Home Trio

I forbindelse med introduktionen af de nye tilbud på Mit TDC - bl.a. TDC Play på fjernsynet - opdager jeg, at jeg min fjernbetjening ikke virker til søgning mht indtastning af bogstaver (tryk 2 gang på tallet 2 for at skrive B etc.) - den kan kun registrere det første bogstav (i ovenstående tilfælde altså bogstavet A), inden der hoppes videre til anden karakter. Min fjernbetjening er af den såkaldte 'ældre type' - skal den udskiftes?

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints MacGyver har modtaget fra andre medlemmer.

Hej 2finger.

Velkommen til TDC kunde til kunde-forum.

Jeg kan udemærket forstå, at det er "irriterende" for dig, når du vil bruge Mit TDC/TDC Play.

Min fjernbetjening er heller ikke helt ung længere, men alligevel har jeg ingen problemer med at taste bogstaver ind. Den fanger da heller ikke bogstaverne på samme måde, som når man skriver sms osv.

Jeg kan også komme ud for, at den ikke fanger det, som jeg trykker -- har dog erfaret, at den ser ud til at "skifte" meget hurtigt til næste bogstav/plads, hvis der går lidt for lang tid imellem, at der trykkes, dvs. ikke helt på samme måde som en mobiltlf.

Et lille, beskedent forslag: Har du tjekket, om det evt. kan være dine batterier, som er ved at nærme sig udskiftningstiden.

Du kan også kontakte TDC Hotline på tlf. 80 80 80 47, og se om de kan løse dit problem.

Giv endelig lyd fra dig igen, såfremt dette ikke hjælper dig.

Mvh

MacGyver

Hej MacGyver - tak for hurtigt svar. Sjovt du nævner det - har netop skiftet batterier for ganske nyligt. Og jeg oplevet det samme som du: den hopper alt for hurtigt til næste karakter. Måske trænger min box (og dermed også fjernbetjeningen) til en udskiftning. Jeg har nemlig også det problem, at harddisken støjer lidt i boxen.
VH 2finger

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P