tdc tv

hej,vi har det samme problem på Langeland, skulle slappe af og se fodbold. Men ja de har nok ikke så meget styr på der ved TDC. begynde at overveje at skift selskab.er lidt for meget bovl med det her og så er det for dyrt.

2 Kommentarer

Jeg mistede TDC's Fibernet forbindelse før Dronningens nytårstale 31.12.

Ringe til fejlmeldingen i formiddage og fik at vide at det var en serverfejl der galt hele landet.

Til min overraskelse ser jeg at fejlen er meldt "LØST" ca. 12:15 d.1.1 men vi har stadig sort skærm.

Har prøvet at slukke, vente og tænde både Fiberboks og TV-bokse uden held.

Ser så på Support og Kundeservice at andre lidelsesfæller i Herlev (jeg bor i Gladsaxe) og har problemer med Bredbånd, Hotspot som også kan påvirke TDC TV.

Det havde været fint hvis man et sted kunne få at vide hvilke driftsforstyrrelser der er og hvor de træffer forbrugerne.

Når man så samtidig i et væk bliver swap'et mellem Dong Energy, TDC Fibernet, Fast TV, tilbage til TDC uden man selv har bedt om det så ved man snart ikke hvem man egentlig er kunde af længere.......

Mvh Claus

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Det kan man da også godt: tdc.dk/drift ; eller   http://yousee.dk/Hjaelp_og_Support/Driftsinformation.aspx

Men du har ret i, at man burde lave en service, fx via sms, som kunne advare om dette.

Jeg ved ikke, om der findes fiber-driftsinformationer

fejlmeddelse på tdc.dk/drift  ; under tv/radio-sektionen

TDC TV fejler ved genstart af boks

Når TDC TV boks genstartes, melder den ved opstart "konto ikke tilgængelig"

Venlig hilsen
TDC Kundeservice

Detaljerede oplysninger

Årsag til driftforstyrelse: pt. ukendt

Landsdel: Danmark

Faktisk sluttid: 01/01 kl. 10:15

Problemet er opstået: 01/01 kl. 09:38

Næste opdatering: 01/01 kl. 11:15