TDC Trio TV fryser og genstarter.


  • 0 kommentarer
I november 2011 fik jeg udskiftet router, samt Trioboxen og så startede problemerne.

Siden udskiftningen og frem til Januar havde vi 1-3 frysninger om ugen, siden Februar har vi haft 6-8 frysninger. Er det bare noget man skal forsøge at leve med, eller skal man finde en anden udbyder??

Det er ofte om morgenen at vore TV skriver "intet signal" og vi herefter skal genstarte routeren.

 

 

2 Kommentarer

Hej BWSC

Det lyder som et problem vi skal have kigget på. Hvis jeg kunne få dit til at smide en mail til os på kundeforum@tdc.dk, med dit tlf eller EM nummer og et kontakt nummer så vil jeg få en kollega til at ringe til dig. 

Hilsen 

Sharmilon 

Tak det gør jeg, men jeg har haft sagen åben i 14 dage slutningen af december hvor jeg sendte SMS til jeres teknikker hver gang der var fejl (5 sms'er) uden tilbagemeldinger. Jeg forsøger igen....

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)