TDC til TDC APP fejler (Iphone 4S)

Jeg har hentet "TDC til TDC APP" til Iphone 4S

Når jeg åbner programmet, lukker det lige så hurtigt af sig selv igen ??

Har prøvet at deaktivere APP'en via Anonymitet/Kontakter, så lukker programmet ikke ned, men der vises så ingen af mine kontakter.

Har afinstalleret APP'en mange gange og efterfølgende hentet den igen, uden held til at få det til at virke.

Nogen gode ideer ??

8 Kommentarer

Samme her!

detordet samme her, jeg har prøvet at slette App på 4S og startet forfra, musik fungere men TV funktionens virker ikke og lukker igen efter få sekunder.

læser TDC disse beskeder elever er vi overladt til os selv?

mvh Søren

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

@Søren

Der er en generel fejl i Mit TDC app'en i øjeblikket, der gør at TV funktionerne medfører denne fejl. Du kan følge fejlretningen her: http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/details.php?f=6#id=171902693

Det er TDC til TDC app'en denne tråd handler om, ikke Mit TDC app'en.

Omdømme 1

Mht. TDC til TDC app'en, har jeg fundet disse informationer frem vedr. produktinformationen:

Vær opmærksom på, at med iOS 6 kan kunden vælge at være 'anonym' ved at gå ind under Indstillinger -> Anonymitet -> Kontaktpersoner og afskære app'en adgang til kundens kontakter. Derved opnås en blå skærm i app'en, der hvor kontaktpersonerne skulle have været.  

Har prøvet den med annonymitet.

Får den blå skærm frem, men mine kontakter vises ikke ?

Omdømme 1

Hvis du får den blå skærm, er det jo så formentligt fordi du har slået denne indstilling til.

Kan du prøve at slå den fra, og se om det løser problemet?

Gal humørikonNår TDC til TDC er sat aktiv, åbner ab'en ganske kort og forsvinder igen. Det samme sker hver gang.

Når den er slået fra, vises listen, men uden en eneste kontakt.

Det mærkelige er, at det har tidligere virket, men efter en opdatering gik det i fisk.

Nå, det er jo ikke livstruende, men du ved, når det er der skal der f...... virke Glad mand

Kan det være et eller andet med, at jeg evt. har fået svaret nej til at "brug min placering", efetr opdateringen, hvor kan jeg evt. checke det og slå det til ??

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)