TDC Sikkerhedspakke kan ikke geninstalleres (fuldstændigt)

Vi går bare lige til den:

Jeg har brugt TDC sikkerhedspakke gennem et stykke tid, men da jeg tog på efterskole, krævede efterskolen  at jeg installerede f-secure 9.31. Så jeg afinstallerede TDC sikkerhedspakke gennem kontrolpanelet (det skulle jeg måske ikke have gjort?), men da jeg skulle til at installere f-secure kom den op med en fejlbesked (kan ikke huske præcist hvad den sagde, men den kunne ikke installeres). Jeg aftalte med lærerne, at jeg bare skulle installere TDC sikkerhedspakke, men her kommer problemet så - geninstallationen virker ikke, eller i hvert fald ikke sådan, at alt kan geninstalleres. 

Efter jeg har jeg er blevet bedt om at genstarte computeren under installationen, fortæller installationen mig, at Deepguard og et eller andet Cispo ikke kunne installeres, men at alt andet kunne. Jeg har prøvet at afinstallere pakken igen (med værktøjet som gives på TDCs hjemmeside), for derefter at geninstallere det, hvilket ikke virker. 

Der er også begyndt at dukke fejlbeskeder op som denne, men jeg ved ikke om det har noget med det at gøre.

[i]

7 Kommentarer

ok, billedet virkede ikke, så i får bare et link.

http://tinypic.com/r/34igrjk/6

Til Jensmagnus !

Har lige et spørgsmål æmm i den sikkerhedspakke er der så en virusprogram med

i den pakke eller har du selv indstaleret en virusprogram og vilken en har du ,

for noget tyder på der er gået noget galt her så hvis du kan give en info om det ,

og for det andet hvis det er sådan at man har et program man gerne vil bruge igen

sener , vil det være en god ide at ta en kopi af dette og sætte det ind i usb pind til

sener brug . MVH HC21

Antivirusprogrammet skulle gerne være en del af pakken, da jeg ikke har nogle andre.

Men et eller andet tyder på at pakken kører, for da jeg åbnede League of Legends (online computerspil) blev den blokeret af et program, hvilket den ikke gjorde da jeg ikke havde pakken. Nu skal jeg bare lige finde et sted hvor jeg kan åbne pakken, så jeg kan tillade at League of Legends kan køre. Hvordan gør jeg det?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej JensMagnus

Jeg vil prøve om jeg kan forklare det rigtigt.

Klik på TDC Sikkerhedspakke.

Gå ind under Opgaver og klik på Tillad program at starte, der kommer en ny side op og hvis du klikker på Hjælp, er der en udførlig beskrivelse af hvordan du tillader Legue og Legends at køre.:Meget glad humørikon

Håber det giver mening, ellers må vi have andre på banen.Blinkende humørikon

hilsen Bente

Hej Jensmagnus !

Det er bare ok æm som Bente beskriver i forum med den fremgangsmåde er

det korekt måde at gøre det på ,og en god forklaring Bente har beskrevet håber

det hjælper dig MVH HC21 .Meget glad humørikon

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Nu er det ikke fordi jeg er uening med de andre i løsningen på det konkrete problem - hvis altså bare sikkerhedpakken kørte.....

Men der er jo noget galt - det viser billdet af fejlen som du har sendt.

Den fejl opstår fodi der er "pillet" ved installationen, og i den forbindelse er der sket det, at en reference til en DLL-fil er blevet brudt. Lige netop i sikkerhedspakken er det måske ikke så paraktisk, da der så også vil være elementer af den som ikke fungerer..... Der findes forskellige programmer på nettet der kan rydde op i brudte DLL-referencer, men selvom man så får kørt sådan et, så kan det være ret tricky at få installeret den korrekt bagefter igen.

Den nemmeste løsning er tit at geninstallere hele computeren. Husk at tage backup af alle datafiler (dokumenter ol.). Mange nyere computere har allerede et "Factory image" liggende på harddisken - og når man så aktiverer det bliver computeren som da den var ny. Bemærk at hvis den er et par år gammel, så kan den sagtens ende med at stå og hente og installere opdateringer osv. i det meste af et døgn....

Alternativt kan du forsøge dig med "Systemgendannelse" - men den går nok ikke dybt nok.

Vh

Peter

Hej PeterA !

Dine synspunkter kan da være lige så gode som alle andre ,og vi må ligesom

prøve at give det som vi jo lige formoder hvad problemet kan være ,og derfor

mente jeg og Bente at det kunne vedkomde prøve det som Bente beskrev om,

men du har ret i at når der kommer en fejl melding som beskrevet så ville det

nok hjælpe med en systemgendanelse , så tror jeg også at det vil løse problemet

hvis det da ikke er sket et eller andet undervejs ,men nu er der ligsom givet et

par ting som muligvis kan bruges her .

VH HC21 .Blinkende humørikonMeget glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)