Svar

TDC sikkerhedspakke

Kære hjælper, Jeg har problem med installation af Real player på min laptop, OS windows 7, og Real player support har vejleded mig at deaktivere sikkerheds pakke før jeg gennemføre installation. Kan du vejleder mig hvordan sikkerhedspakke ( antivirus,antispyware,firewall) skal deaktiveres imidertid,mens jeg installere software til real player?

tak,vh,anita

icon

Bedste svar af anita1956 29 august 2011, 19:28

Tak for dit svar. jeg har gjort som du har skrivede, dvs, højreklik på grøn ikon på skrivebord, og bageefter deaktivere. Efter jeg har højrejklikede, der findes ikke nogen valg muglighed som peje på deaktivering of software. Jeg håber jeg har forstod dig rigtigt.

Tak og vh

anita

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints LauW har modtaget fra andre medlemmer.

Hej anita1956.

Tak for dit indlæg.

Du kan slå sikkerhedspakken fra ved og højreklikke på det grønne ikon, så venstre klikker du på "Deaktiver" og vælger "Deaktiver, og tillad al netværkstrafik"

Når du har installeret programmet, så højreklik på det grønne ikon igen og venstre klik på "Genindlæs" 

Så burde det hele køre. :-)

Mvh

René

Tak for dit svar. jeg har gjort som du har skrivede, dvs, højreklik på grøn ikon på skrivebord, og bageefter deaktivere. Efter jeg har højrejklikede, der findes ikke nogen valg muglighed som peje på deaktivering of software. Jeg håber jeg har forstod dig rigtigt.

Tak og vh

anita

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej anita1956

Du skal højreklikke på det ikon, der sidder i højre side  af computeren ved dit ur.

Når du højreklikker står der i linie nr 3: DEAKTIVER og det klikker du på: Deaktiver, og tillad al netværkstrafik, så skulle det gerne køre for dig.

Hilsen bbs

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej anita1956

Glemte lige at skrive, når du har fået det til at køre, så skal du: højreklikke på det grønne ikon igen og venstreklik på "genindlæs"

Hilsen bbs

Nå såden! den virker

Tusind tusind tak

vh anita

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$