Svar

TDC Sikkerdhedspakke Scanning problem

Hej, jeg har et problem med TDC Sikkerdhedspakken, jeg vil gerne scanne min computer men når jeg scanner popper der et vindue op der siger "Kan ikke starte en scanning. Ingen scanningsprogrammer er indlæst" Jeg har opdateret virus programmet.

icon

Bedste svar af Electronic 30 maj 2011, 17:22

Hejsa,

Problemet lyder meget mystisk, men du går ind og prøver at scanne din computer, via TDC Sikkerhedspakke, korrekt?

Måske du skulle prøve at geninstallere det.

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa,

Problemet lyder meget mystisk, men du går ind og prøver at scanne din computer, via TDC Sikkerhedspakke, korrekt?

Måske du skulle prøve at geninstallere det.

Hvis jeg kigger under status står der fejl ved "Virus- og spywarescanning" og "Planlagt scanning"

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Kan altså ikke lige helt svare dig på det med fejl i Virus- og spywarescanning. Men den planlagte scanning kan du altid gå ind og slå til under "Opgaver" på TDC Sikkerhedspakkes hovedmenu, derefter "Indstillinger". Du kan også se derinde om alt er slået til for Virus- og spywarescanning :-)

Jeg geninstallerede det og derefter genstartede jeg min computer, nu virker det fint, tak for hjælpen Glad humørikon

Omdømme 2

Glad for at kunne hjælpe :-) - hvis du er rigtig flink, så gør du lige mit svar til løsning Blinkende humørikon

Er gjort Glad humørikon, noget andet jeg kunne gøre for dig? Meget glad humørikon

Omdømme 2

Uuh, ville være lækkert med noget rabarbertærte? - men tak for det ;-)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)