Tdc. Privat

• 0 kommentarer
Jeg har været bruger hos tdc ehverv i mange år og været tilfreds med dem sådan da

Jeg har altid sagt at tdc ikke er de billigste men det virker.

Nu er jeg flyttet over i tdc privat og blev jeg skuffet ja det gjorde jeg for først påstod de at jeg havde bestilt

kvartals regning som jeg ikke havde og der er ikke den valgmulighed på nettet og kunne de ændre det nej men jeg kunne

få lov til at betale den i 3 rater næste abo. jeg bestilte gav de mig et nyt kunde nummer og "jeg havde igen bestilt kvartals regning" og igen pr automatik bliver man tilbudt at betale a 3 rater DET ER NOGET ROD DE BURDE KUNNE GØRE DET BEDRE de er jo ikke nye på området

Nu har jeg brugt fra starten af april til nu og der er stadig ikke styr på det og kommer der ikke snart det så bliver mit abo.

opsagt når de 6md er gået for jeg kan ligeså godt bruge et andet teleselskab som er billigere når dette ikke er bedre

dette er et surt opstød fra en som er træt af at bruge sin tid på teleselskaber generalt

jeg håber at de selv læser det som der skrives om dem og tager det alvorligt

Mvh  

1 Kommentar

Hej 1705,

Tak for dit indlæg.

Jeg er ked af, den oplevelse du har fået af TDC Privat. Hvis du fortsat ikke har fået månedsregning påført, skal du have fat i vores kundeservice afdeling (http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?dogtag=p_help_kon_fast).

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)