tdc pris på bredbånd

• Deltager
  • 7 kommentarer
Hej

Går tdc virklig i så små sko de ikke kan følger med de andre på bredbånd pris

jeg så lige på tdc priser hva der skulle til for og opgrad min 20/1 som jeg lige nu har og betal 349 

for at for 20/2  så skal jeg betal 50 kr mere.  hos telenor kan man for 20/2 for 349 kr

4 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Jesper12 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej blue

Mange tak for dit indlæg på TDC Forum.

Jeg vil gerne forsøge at hjælpe dig med et svar.

Det er rigtigt, at der er forskellige priser på bredbånd, ligesom at bageren tager forskellige priser for rundstykker søndag morgen.  

Grunden til at der er forskellige priser, er at det er forskellige produkter du får.  Nogle har behov for lav nedetid, lave ping hastigheder, bedre service hastigheder og måske endda noget support. 

Selve hastigheden er en, på papiret, men der er forskel i kvalitet. Det er altså det som gør forskellen. Du får en anden kvalitet og har mulighed for at få mange andre produkter og ydelser med, når du handler ved TDC. 

Som ved bageren, er der nogle bagere du kan købe smør og søndags avis ved. Andre kan du ikke. Vi har forskellige temperament, nogle syntes det er fint at få det hele et sted og vil gerne betale lidt ekstra for rundstykket, for ikke at skulle et andet sted hen efter smør og avis. Mens andre gerne kører flere steder for at få det hele. Ligeledes med bredbånd. Hos TDC kan du få TV, HomeDisk, Telefoni, Mail og mange, mange andre ting sammen med linjen, som vi selv mener, er af bedre kvalitet. Jeg sammenligner ikke med en bestemt konkurrent, men generelt. 

Så hvor man vælger at købe sin 20/2 linje, afhænger af, hvad man ellers forventer og selv vil hente forskellige steder, eller have mulighed for alting et sted.

Fortsat rigtig god dag og god weekend.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, lige en kommen tar.

hved telenor og telia(TDC største kokurenter skal du betale 99 for at få musik(web telia kun 79kr hvis man også har mobil ved dem) det er gratis ved TDC så rent faktisk er TDC 49kr billigerBlinkende humørikon

passer ikke Gal humørikon

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

det passer da, hvis du siger at det er 50 kroner billiger andre steder, men du skal give 99 kroner for musik, så er det da i virkligheden 49kr milliger ved TDC.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)