TDC Playlister

Jeg har problemer med oprettelse af nye Playlister på mine bærbare.

Når jeg har gennemført oprettelsesproceduren og aktiverer gem - sker det intet!

Funktionsmenuen "Opret ny Playlister" bliver blot stående på skærmen og der registreres intet.

7 Kommentarer

Hej Best07

Tak for dit spørgsmål.

Jeg har hørt om andre der har oplevet samme problem, hvor problemet lå i den browser de brugte.

Har du mulighed for at se om problemet også er der, hvis du bruger en anden browser?

Hvis det fortsat ikke virker, skal du selvfølgelig være velkommen til at skrive igen og så vil jeg meget gerne vide, hvilke browsere du har forsøgt med.

Rigtig god dag!

Hilsen Line

Det er simpelthen så pinligt, men Playliste funktionen fungerer ikke i Firefox, og TDC ved ikke hvordan det skal fikses. Vi skal bruge Internet Explorer, mindst, for at kunne gemme playlister. Som så ovenikøbet ikke kan ses på mobil, hvis de er oprettet på PC, og vice versa.

Der findes noget som hedder Spotify - det kan det hele.
Dette også ment som et hint til jer, kære TDC - måske skal I have nogle op af stolen og ud og se hvad andre tilbyder som service til deres kunder...

Det var stort da I endelig efter års udvikling gjorde det muligt at spole frem/tilbage i musikken. Men I gør klogt i, ikke at hvile på laurbærrene Humørikon med tunge

Hej Lyngevej

Vi er kede af at høre at du også oplever problemer med TDC Play.

Det er korrekt at der er problemer med Firefox, men jeg håber at der snart kommer en løsning, men indtil der gør, så er det nødvendigt at bruge en anden browser.

Hvad angår playlister så er det muligt at overføre dem til telefonen, du skal blot følge denne vejledningen:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=32915

Håber det hjalp dig videre.

Rigtig god dag!

Hilsen Line

Hey TDC,

Jeg har prøvet at følge jeres vejledning, men kan ikke få det til at virke ordentligt.

Jeg kan godt oprette en playliste på PC'en og efterfølgende se den på mobilen, men jeg kan ikke tilføje nye numre til den fra mobilen. (Android)

Hvis jeg i setedet opretter playlisten på mobilen, kan jeg godt tilføje til den fra mobilen. Men jeg kan ikke se den på PC'en. Hvad gør jeg galt?

Kan man slet ikke ha' en redigerbar playliste som virker både på PCen og på mobilen?

Den gamle App (den orange) havde slet ikke de problemer.

Vh.

Cobra.

1000 Tak for svaret line_tdc
Jeg tjekkede linket og .... Igår ville jeg have sagt at I er fulde af løgn! Det var præcis det jeg havde gjort, (samme account og enabled mobilnr for længe siden) - men det virkede bare ikke...

Men, efter endnu et tjek i dag må jeg konstatere at der ER fremkommet min PC's "webplayliste" på min mobil.
Den kan ses, men ikke ændres ved.

Lad mig spørge - og håbe at I ser dette :
- Sker jeres "synkronisering" kun en gang om natten, eller med faste mellemrum i løbet af dagen?

- TDC er altså ikke i stand til at tilbyde brugerne en mulighed for at have og opdatere "den samme" playliste på vores enheder, uanset om det er to PC, eller en blanding af mobile og stationære ?
Hvis ikke, er det så noget I har i tankerne som en mulig forbedring af jeres "player" ?

Har rodet rundt i jeres app, og håbede at finde en mulighed for at KOPIERE den nyligt fremkomne webplayliste som mobilen kan se fra PC'en - men dét er heller ikke muligt....

Det ér altså ikke særligt smart!?!

Det kan da ikke være svært for jeres programmør at tilføje:
Kopi af en playliste med musiklinks, til den enhed jeg lige nu sidder på,
Gemme den (som et andet navn?) og dermed have tilladt rettelser i den lokale kopi
- antager her at det er "replikeringen" mellem enheder han (m/k) er bange for at implementere ?

• Dette forslag tilbydes gratis til jeres udviklingsafdeling  Meget glad humørikon
Hav en god dag

Hej Cobra og Lyngevej

I har egentlig det samme spørgsmål, så jeg vælger at slå mit svar sammen, det håber jeg er i orden Glad humørikon

De playlister der oprettes på computeren er det ikke muligt at redigere på telefonen og heller ikke omvendt, men det er muligt at afspille de playlister der oprettes på computeren på telefonen, men desværre ikke den anden vej rundt.

Så Cobra du gør bestemt ikke noget galt Glad humørikon

Om det er noget der kommer i fremtiden ved vi desværre ikke endnu, men så snart der kommer nye funktioner, vil det fremgå af vores hjemmeside under de muligheder der er med de enkelte apps.

Hvad angår synkroniseringen mellem computer og telefon, så er jeg faktisk ikke klar over, hvor ofte det sker, men jeg har aldrig oplevet andet end at der gik få minutter. Jeg har netop forsøgt at oprette endnu en playliste på pc og tjekkede med det samme på min telefon og den var der med det samme. Så jeg tror det er et spørgsmål om at lukke appen og åbne den igen, så skulle den nye playliste gerne være synlig på din telefon.

Hvad angår det at kopiere en playliste, så forstår jeg godt tanken, men det er desværre ikke muligt.

Det du i stedet kan gøre er at lægge numrene fra din playlisten ind i enten køen eller din favoritliste på mobilen, så har du sådan set lavet en kopi af listen og kan derefter tilføje eller slette numre i en af de to lister.

Så har du godt nok ikke så mange lister på mobilen, men det er den mulighed der er i øjeblikket.

Håber I begge får en rigtig god eftermiddag og aften Glad humørikon

Hilsen Line

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)