Svar

TDC Play - Windows Media Player

Jeg får nedenstående meddelelse, når jeg vil gemme et album fra TDC-play og placere det direkte i Windows Media Player:

C:Program FilesWindows Media PlayerTDCPLAY_Big_Fat_Snake_Come_Closer.zip

Du har ikke tilladelse til at gemme på denne placering

Kontakt administratoren for at få tilladelse.

Hvorfor kan jeg ikke gemme albummet der???

icon

Bedste svar af miela1 26 januar 2011, 14:03

Hej,

Første gang du åbner media player vælger du hvilke mapper den skal kikke i, Musik mappen er som standart valgt. så hvær gang du åbner Madia Player kikker den i mappen om der er ny musik,

jeg kan ikke lige lave en vejledning til hvordan du gør, da min media player PT ikke virker.

Se original

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

det skyldes sikkert at du ikke er administrator på din computer. men for at være sikker kan du så ikke skrive hvilket styre system du har.

Men jeg kan faktisk ikke hellt forstå, hvorfor du vil gæmme din musik der. den mappe du beskriver indholder program filerne til media player og jeg vil sige at det er ikke smart at ligge andre filer sammen med dem.

hvis jeg var dig ville jeg gemme ZIP Arkivet(Zip filen) på skrivebordert, og så pakke den ud i Musik mappen så skulle Media Player også selv finde musikken, når jeg så har udpakket Zip arkivet ville jeg slette den.

Så har du din musik i en mappe der er Lavet til formålet og du har dem ikke liggene 2 steder kun i Musik mappen.

Hej Blinkende humørikon

Tak.... Det er Vista (hvilket vi ikke er glade for) - men det lyder som en rigtig god idé, som du kommer med.

Hvordan finder WMP så selv den musik jeg gemmer i musikmappen - jeg troede, at jeg manuelt skulle føje musikken til spillelister.... ???

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Første gang du åbner media player vælger du hvilke mapper den skal kikke i, Musik mappen er som standart valgt. så hvær gang du åbner Madia Player kikker den i mappen om der er ny musik,

jeg kan ikke lige lave en vejledning til hvordan du gør, da min media player PT ikke virker.

Tak for hjælpen Blinkende humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P