TDC Play Windows 8 / Windows 10 app

Hej.

Jeg ved at der for lang tid siden er blevet spurgt om hvorvidt der vil laves en windows app til det fulde OS på Windows 8.

Problemet med jeres web app er dels at den er frygtlig langsom og buggy, dels at man ikke længere kan downloade indholdet og dermed høre musik medmindre man er online. Heruover mangler der et væld af funktionalitet i web versionen.

Mobile apps fungere altså væsentligt bedre end jeres desktop applikation. Ja, selv jeres integration til Sonos er bedre.

Mit problem er at jeg skal vælge mellem Spotify og TDC Play og, - jeg er ked af det, men der har Spotify en væsentlig fordel når man taler desktop versionen.

Så jeg rejser spørgsmålet endnu engang. Er der nogle planer om at bygge enten en bedre web app (og så gerne et roadmap), eller en Windows 8/10 App?

Mvh,

Lars

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej LarsFNielsen

Vi arbejder hele tiden på at forbedre vores TDC Play univers, og vi ser i øjeblikket på en lidt anden udformning end den, det har idag.

Om der kommer en decideret app til Windows en dag, kan jeg dog ikke sige, men Windows 10 ser meget spændende ud, så jeg vil bestemt ikke udelukke det.

Hej Stefan,

Tak for svaret. Desværre er det et non-answer; "Vi ser på sagen og det ser spændende ud."

Jeg arbejder inden for produktudvikling, og der bør man tolke afventende svar som nej, specielt når det drejer sig om en "follower" og ikke "leader" (sidstnævnte vil holde nye features fortrolige, mens førstnævnte er interesseret i at give indtryk at af de snart er på niveau).

Nej, vi har ingen konkrete planer for vores Web App.

Nej, vi har ingen konkrete planer for Windows 10.

Tak for svaret.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P