TDC play virker som vinden blæser...

Er ved at være godt træt af TDC play, det er ikke tit vi får det til at virke, og det endelig virker, går der ikke længe før der går ged i det.

Vi har 2 ipads, og to iPhones, og det er det samme problem på alt sammen, og jeg har efterhånden brugt en uges tid med kundesupport og TDC teknikere i røret, og de fortæller mig bare ; vi kan ikke se noget problem her, - prøv at genstart appen, - prøv at geninstaller appen, og et eller andet jeg skal gå ind og nulstille og logge ind og ud igen.

Kender flere der har samme problem, og de har nu bestilt spotify, og det ender det nok også med at jeg gør, der oven i købet en tekniker der sagde til mig at TDC play ikke er færdig udviklet ordentlig, og der er alt for mange børnesygdomme på TDC play som man ikke fik styr på inden det skulle op og køre.

Så kan i ikke give et svar på hvornår det kommer til at virke, så man ikke skal til at betale for en anden streaming tjeneste man egentlig har hos jer i forvejen.

Hilsen

Mr. Awesome

9 Kommentarer

Har samme problem, ved at være ret fustreret

Har samme problem med TV på computeren. Hvis jeg overhovedet kan få lov til at logge ind, er det ikke alle kanaler, der er tilgængelige hver gang, nogle gange er der kun lyd med intet billede i afspilleren etc. Ikke godt nok, TDC! Humørikon frustreret

Kan ikke se mine billeder på homedisken via TDC Play - lige når svigerfamilien er her Trist humørikon

kan ikk starte musik i play på tv den siger: Fejl  vi oplever i øjeblikket periodiske problemer med afvikling af musik, sker det for dig så kan en genstart af musik appen løse problem..... dette er på 2. dagen og har genstartet mange gange uden held.. lettere irreterende og lidt hjælp ville være godt.....

TDC Play app'en er værdiløs i øjeblikket. Vi har flere iPads i husstanden og de har alle kunne bruges til at se tv kanaler på, via Play app'en. Men det er nu flere måneder siden det har været muligt at se tv... Hver gang vi logger ind og åbner tv delen skriver den bare at der ikke er forbindelse og at man skal prøve igen senere. Senere er i vores tilfælde flere uger... Vi har ringet til TDC's kundeservice vedr. problemet. Og deres svar var at de godt vidste der var et problem med app'en men at det ville blive løst senest i slutningen af April. Løsningen ville være en omprogrammering af app'en så den ville komme i 2 dele. En Play app og en tv app. Det var så heller ikke korrekt for nu er vi i fuld gang med April, med en app der stadig ikke virker. Det er sgu ikke ok TDC !! I er de dyreste på markedet så man kan med rette forvente det bedste, eller noget ekstraordinært fra jer. Men det leverer I slet ikke... Derfor: Hvornår kommer TV delen til at fungere normalt igen ? Og hvilken refusion/kreditering kan vi forvente ? For I forventer vel ikke fuld betaling for et produkt der ikke virker, og ikke har virket i flere uger/måneder ??

Ser frem til at høre jeres svar.
Det samme her - har lige downloadet den nye tdc play musik app, men ser ikke ud til at den kan vise billederne heller - er der andre måder at få adgang til billederne på ipad'en?
Kan ikke forstå at TDC glimrer med manglende svar på dette problem...Trist humørikon Utroligt der er fuldstændig radiotavshed med deres TV problemer på Play app' en. Istedet er der stor fokus på den nye Play Musik app der jo er heeeeelt fantastisk. Jamen godt at konstatere I selv er tilfreds, men det ændrer jo ikke på at det kun er en halv løsning ! Stadig ingen mulighed for at se TDC TV på iPad via Play app...... Meld dog noget ud TDC, for I kan jo læse (og får helt sikkert også opkald fra folk der klager), om at problemet har været der længe, og rammer alle. Not cool ! Vi har Home Trio. Dvs. TDC som totaludbyder. Men vi overvejer pt. alternativerne
Kan ikke forstå at TDC glimrer med manglende svar på dette problem...Trist humørikon Utroligt der er fuldstændig radiotavshed med deres TV problemer på Play app' en. Istedet er der stor fokus på den nye Play Musik app der jo er heeeeelt fantastisk. Jamen godt at konstatere I selv er tilfreds, men det ændrer jo ikke på at det kun er en halv løsning ! Stadig ingen mulighed for at se TDC TV på iPad via Play app...... Meld dog noget ud TDC, for I kan jo læse (og får helt sikkert også opkald fra folk der klager), om at problemet har været der længe, og rammer alle. Not cool ! Vi har Home Trio. Dvs. TDC som totaludbyder. Men vi overvejer pt. alternativerne, og har kun hovedrysten tilovers for TDC's manglende kundepleje, og manglende evner til at være løsningsorienterede. Meld nu noget ud, og hold os/kunderne løbende orienteret ! Ellers mister I helt sikkert kunder. Men det er I måske også ligeglade med........?

fredesmor skrev:
Kan ikke forstå at TDC glimrer med manglende svar på dette problem...Trist humørikon

Meld nu noget ud, og hold os/kunderne løbende orienteret ! Ellers mister I helt sikkert kunder. Men det er I måske også ligeglade med........?

Hej fredesmor

Det er et kundeforum og derfor er vi kunder der hjælper hinanden.  Hvis andre kunder ikke lige har en løsning, kan der gå lang tid før vi svarer eller ogsås svarer vi slet ikke, hvis ikke vi har noget begavet at sige. 

Jeg er også kunde og jeg har prøvet  at søge lidt på tdc-s websider, desværre er det lidt svaært at søge på ord som "vinden blæser",  Blinkende humørikon  men nu har jeg fundet  denne side, om playlister , måske er der noget der du kan bruge. 

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=32767

Ellers kan det være du kan finde noget ved at søge  på bestemte ord for de problemer du gerne vil have svar på.  

http://www.lmgtfy.com/?q=TDC+TV+p%C3%A5+iPad+via+Play+app

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P