Svar

TDC play virker ikke på PC'er

Hej!

Her de seneste uger haft problemer med at få vist de rigtige kanaler og programmer på min PC bortset fra DR1 og TV 2 er alle andre programmer ikke rigtigt placeret, men rodet sammen. Kan heller ikke mere "bestille optag" via mine PC' ern og funktionen med at kunne vælge indstillinger, via klik i det blå felt som anført under hjælp, fungerer heller ikke og har aldrig gjort det

Min TDC box er Home trio og genstart, ny opkobling etc. får det ikke til at virke, desværre

Har andre været ude for de samme problemer og måske fundet en løsning høre jeg meget gerne nærmere?

icon

Bedste svar af Stefan 19 november 2014, 14:15

Hej ellap44

Der er i øjeblikket en fejl på TV-guiden på PC, der gør at man ikke kan se DR2s programmer og resten af kanalerne er rykket et hak op. Det ser derfor lidt forkert ud.

Det er fejlmeldt, og der arbejdes på en løsning. Du skulle dog stadig kunne finde dine TV-kanaler, hvis du trykker på TV øverst på TDC Play-siden

/Stefan

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej ellap44

Der er i øjeblikket en fejl på TV-guiden på PC, der gør at man ikke kan se DR2s programmer og resten af kanalerne er rykket et hak op. Det ser derfor lidt forkert ud.

Det er fejlmeldt, og der arbejdes på en løsning. Du skulle dog stadig kunne finde dine TV-kanaler, hvis du trykker på TV øverst på TDC Play-siden

/Stefan

Hej StefanK,

Mange tak for dit svar og interessen. Har også modtaget svarmail og telecom på mine henvendelse vedrørende samme emne og erfaret at en løsning ligger op til 50 dage frem.

Det med at "hoppe" rundt for at komme på de rigtige kanaler har jeg fundet ud af men problemet med at kunne optage fra mine PC'er virker heller ikke, jeg får rød for godkendt men det virker først på mit TV når jeg instruerer manuelt via TV Boksen

Med venlig hilsen

Ellap44

Tdcplay, se tv overalt, virker overhovedet ikke!

Det kan da ikke være rigtigt at man betaler for noget som ikke virker, ad omveje har jeg hørt at man selv skal aktivere sine ydelser!!!!???

Det må da være muligt for TDC at aktivere det man betaler for.

Det virker heller ikke på iPad eller telefoner, hvorfor får man altid indtrykket af at TDC lover mere end de kan levere, helt generelt, vi mister 20% fra stikket uden på huset til stikket inde,?

Hvad siger TDC ? Vi garanterer kun til huset!!!!

Er jeg skuffet over TDC ja, men jeg kan jo læse at det er jeg ikke ene om, men det virker som om TDC er fløjtende ligeglade!!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)