TDC Play virker ikke på hverken IE 8 - 10 eller firefox

TDC Play virker ikke på hverken IE 8 - 10 eller firefox, dog på chrome, men der står der meget pænt at hvis man ønsker TDC play skal virke optimalt skal man bruge de 2 andre browsere??

Jeg logger fint på og kan sagtens finde mine playlister og søge musik, tilsyneladende smider den også numrene i playlisten, men så sker der heller ikke mere... den står bare og bliver ved med at INDLÆSE!!

Som sagt, ingen problemer på chrome...men hvad er problemet for de andre browsere?

3 Kommentarer

IE8 er ikke suporteret mere nogen steder hvis du skal bruge IE så opdatere til IE 11 man skal altid sørge for at holde sine programmer opdateret 

Det er selvfølgelig IE 11 jeg har forsøgt mig på til at starte med!! Herefter har jeg så, fordi TDC forum andre steder har kunne meddele at en tidligere version har kunne fungere, haft nedgraderet og brugt ældre versioner af IE.

Så der må gerne lige kigges mere efter i sømmene på dette da der på ingen måder er noget korrekt i svaret. Har IE 11 installeret og alt er blevet opdateret (Java, silverlight og samtlige Windows updates).

Chrome virker upåklageligt, ud over at man får en besked om at for mere optimal brug af tdc play skal man bruge IE eller Firefox.... hverken firefox eller IE (HELLER IKKE v11) virker, der bliver bare frosset fast i at numrene bliver indlæst, men intet afspilles.

Så der lidt at arbejde med Glad humørikon

Hej paw

Da du ikke nævner noget om at du har prøvet IE11, er det et korrekt svar  Michael (også kunde), har givet dig.  Man får svar på det man spøørger om, og ikke på det man tænker på. Blinkende humørikon

PS. Jeg er næsten sikker på at teknikkerne i tdc følger med i hvilke oplysninger vi kunder kan bidrage med, så det er fint at du skriver dem her. 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)