TDC Play virker ikke i Chrome på mine pc'er.

Hej!

Jeg har problemer med Chrome igen. Jeg har en stationær PC med XP og en bærbar med windows 7.

på XP'eren kan jeg logge ind på TDC play, men uanset hvilket album jeg klikker på, sker der ingenting. Jeg har slettet cookies og ryddet browserdata og jeg har geninstalleret Chrome uden held.

På Windows 7 kan jeg udfylde logind felterne, men når jeg klikker på log ind sker der intet. også her har jeg slettet cookies ryddet browserdata og haft geninstalleret chrome.

Vi har ændret abonnement på 2 mobiltelefoner i husstanden, men de har hele tiden været en del af Home Trio pakken, har det ændret noget på vores indstillinger?

På min arbejdspc med windows 7 og Chrome er der ingen problemer... 

5 Kommentarer

Jeg har i dag fået helt ny arbejds computer med windows 7. Her står PLAY stille, når jeg trykker på Log ind. Boksen lukker ikke ned...

Computeren er en HP Probook

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Har lige haft samme problem..

Brug intenet eksplore log ind på play og instalere "view player" genstart computeren og så virker chrome igen... ved ikke lige hvorfor...

Lyder som en mulighed, eneste problem er at Internet Explorer nu har vist de 3 TDC prikker i 12 minutter uden at der sker noget som helst. Prikkerne blinker, som om den tænker, men der sker ikke mere.
Jeg har forsøgt med F5 uden effekt.
Jeg er bange for at Play er ligeså død på Explorer, som den er på Chrome

Nu er det lykkedes at få min bærbare til at åbne Play i Explorer. Hvor finder jeg view player? Der kommer ikke noget brugbart frem, når jeg søger på det

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Tja det skulle den så selv starte installering af...

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)