TDC Play virker ikke i Chrome på Mac :-(

Kan det virkelig passe at TDC har ændret Play, så man nu skal installere et eller andet ViewRight program for at kunne se f.eks. TDC Live TV? Jeg kører Mac og anvender Chrome som min browser og får konstant besked om at jeg skal installere ViewRight. Når jeg gør det, så virker det i Safari .... Men jeg anvendeer IKKE Safari - jeg anvender Chrome (for at kunne caste til mit Chromecast). Kan det virkelig passe at TDC tror/forudsætter at man kører Safari, fordi man har en MAC? Kører man også kun Internet Explorer på en Windows PC?

Åh gud, kan de ikke lære at teste før de "opgraderer" noget - nu er det jo fuldstændig ubrugeligt. SUK!

Er der nogen der kender en work-around, som det er muligt for almindelige mennesker at installere?

PS. Ja, jeg har genstartet min browser og selve MAC'en - flere gange.

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej melberghansen

Chrome-browseren til mac er blevet opdateret. Det betyder, at den kun kører i 64-bit nu, og det plugin man skal bruge til web-tv på TDC Play kan ikke køre i 64-bit browsere.

Derfor er man, som det er nu, tvunget til at bruge en anden browser til web-tv.

/Stefan

Har fået en mail om at jeg skal klikke på "accepter som svar" hvis mit problem er løst, men det er det jo ikke. Jeg har bare fået at vide at det ikke kan lade sig gøre. Stort set alle browsere kører 64 bit i dag, men lige præcis TDC Play kan kun afvikles på 32 bit browsere, hvilket må sige at være utidssvarende (den diplomatiske version). Alle andre streamingtjenester understøtter 64-bit browsere - herunder Netflix, HBO, Viaplay mv. Det er TDC Play der har et problem, og "nej" - problemet er ikke løst.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)