Tdc play virker ikke

Har prøvet  at høre "James & Loretta McKinney"  virker ikke hvorfor !!

14 Kommentarer

har en kollega der logger ind  på YOUSEE   bruger play der, kan kun afspilles ved køb !!!

Hvis det er tilfælde hvorfor er der ikke noget info på TDC play.!!!!!!!!!!

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej bejenova

De numre, du skriver ikke virker, i dit første indlæg, hvordan forsøger du at afspille dem?

Kan du afspille andre numre?

I dit inlæg nummer 2, efterlyser du info på TDC Play. Hvilken info vil du gerne have?

Hilsen

Info kan være tdc ikke har rettighed over det forsøgte afspillet musik

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej bejonova

Det forstår jeg ikke?

Hvorfor skulle vi lægge musik tilgængelig, som vi ikke har rettigheder til? Så ville det være nemmere ikke at lægge det ud?

Hilsen

James & Loretta McKinney kan ikke afspilles

Husk bare spørg der er ingen dumme spørgsmål,, Kun dumme svar....

Kunne tænkes at det kun er en download mod betaling som som den er på YOUSEE  PLAY....

derfor et konkret spørgsmål .....

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BH81 har modtaget fra andre medlemmer.

Patrick skrev:
Hej bejonova

Det forstår jeg ikke?

Hvorfor skulle vi lægge musik tilgængelig, som vi ikke har rettigheder til? Så ville det være nemmere ikke at lægge det ud?

Hilsen

SÅdan foregår det nu på alle musiktjenester online, Spotifi, WIMP osv OG TDC.. Der bliver bare skrevet noget i retningen af "nummer ikke tilgenligt digitalt"

PS Patrick kan du ikke forkorte din 17liniers lange signatur, det forstyrre rigtig meget i debatten og giver ingen mening at fylde forummet med tomme linier!

Omdømme 1

bejenova skrev:
Har prøvet  at høre "James & Loretta McKinney"  virker ikke hvorfor !!

Er det Gems of the 19th Century 

http://play.tdc.dk/#!/play/album/102114797 ?

Jeg kan lige umildbart heller ikke få den til at spille her, eller downloade hverken via chrome eller internet explorer.. Men det er nok det som jeg også har omtalt, når numrene ikke er blevet afspillet før liggerne filerne måske for langt nede i gemmerne at der er problemer med at få data frem. 

Kan heller ikke få det til at virke på mobilen. hvis jeg gemmer som playliste og åbner det på mobilen siger mobilen "listen er tom"

Hvad vil man så gøre ved det,Hvis det kan afspilles hvorfor så ha den liggende på jeres play !!!!

Ja det er Gems of the 19th Century der står bare den indlæser,,andre gange blever alt skrift nedtonet og alle minutter står på  00.00

intet sker

Jeg oplever også at mange numre og hele album ikke vil afspille,og tænker på hvor fuld "butikken"mon er af uspilligt musik? Ja så er det nemt at have millioner af numre som TDC praler med,sådanne en rodebutik ville jeg ikke selv prale med.Se dog at få lidt orden på hylderne!!!!Det er dødirreterende at man først finder ud af hvad man kan høre når man er klar til at afspille,og det går i sort (grå) og det går helt i stå mange gange da systemet bare bliver ved med at "loade" uden at der sker noget.I det hele taget tager det lang tid mellem numrene og også med at finde kunstnere og sange.Dette NY TDC PLAY har så mange fejl og mangler!!!! Jeg  gider ikke at spilde tid og plads med at beskrive dem alle. Kors hvor det ærgeligt at det gamle blev skrottetGal humørikon

PS:Har lige prøvet at afspille alle 11 album af Joe Purdy uden held,men jeg har da fornøjelsen at kunne se på  "COVERED"Humørikon frustreret

Omdømme 3

Hej bejonova

Så er jeg tilbage efter påsken. Jeg lægger ud med at give dig EN STOR UNDSKYLDNING!!
Vi har faktisk musik liggende, der ikke er rettigheder til.
Hvis jeg skal komme med et lille bitte forsøg på et dårligt forsvar for min alt for hastige udtalelse, så er det ikke musik som er lagt op, sådan som BH81 påstår.
Forklaringen er her:

[u]/t5/TDC-Play/Det-nye-TDC-Play-se-ogs%C3%A5-her-ang-WebTV/td-p/107402[/u]
Hvor der bl.a står:
Q: Hvorfor kan jeg ikke få lov til at streame/downloade visse albums/numre, som f.eks. Adele med Skyfall?

A: Ved overgangen til det nye Play og afviklingen af muligheden for at købe musik skulle købemusikken ikke længere være tilgængelig, men er det stadig. Vi er i gang med manuelt at pille købemusikken væk, men det tager lidt tid.

Det er meningen, at det skal fjernes, meningen er ikke, at der, som BH81 skriver også er noget TDC ønsker.
Det er helt korrekt, at de tjenester BH81 henviser til har musik liggende, uden rettigheder, dog ønsker vi ikke i TDC at benytte os af den metode. Det er en fejl at vi har musik uden rettigheder, som du kan læse i min henvisning herover. Det vil blive fjernet.

Hilsen

Omdømme 1

Patrick skrev:
Hej bejonova

Så er jeg tilbage efter påsken. Jeg lægger ud med at give dig EN STOR UNDSKYLDNING!!
Vi har faktisk musik liggende, der ikke er rettigheder til.

Det er helt korrekt, at de tjenester BH81 henviser til har musik liggende, uden rettigheder, dog ønsker vi ikke i TDC at benytte os af den metode. Det er en fejl at vi har musik uden rettigheder, som du kan læse i min henvisning herover. Det vil blive fjernet.

Hilsen

Man skal da ikke undskylde for at holde ferie ;-)

Forstår ikke lige du ligger så meget i præcis hvad jeg skriver, da jeg blot har set jer skriver "nummer ikke tilgengelig digitalt".. Men de konkrete eksempler på gems og  Joe Purdy, kan de så ikke spilles fordi der er  problemer eller fordi der ikke er rettigheder? Her står der nemlig ikke noget om  "nummer ikke tilgengelig digitalt"

Omdømme 3

Hej BH81

Jeg lægger meget i hvad du skriver, fordi det er rigtigt.

Men vi har i TDC ikke den hensigt, som de har på de mere (undskyld udtrykket) "kommercielle" tjenester. PLAY er jo ikke som sådan et "stand alone" produkt. Men en tjeneste, du får med, når du køber et TDC produkt. Skal ikke være nogen hemmelighed, at det er for at holde kunderne inde i TDC og gøre det mindre atraktivt at skifte. Hvis du f.eks har PLAY til at fungere, vil det være andet end penge, der bestemmer om du flytter udbyder. Det er for bøvlet at skulle ordne alt sin musik igen.

Derfor er det vigtigt for mig at få skrevet, at vi faktisk ønsker at gøre det så billigt og nemt som muligt.

Desværre er der det med, at alt nyt er (jeg sidder i Århus) trælst. Derfor er vi også ærgelige over at der har været bøvl med PLAY. Ville have været federe, hvis det havde virket fra starten. Vi prøvede endda at fortælle, de første uger med det nye PLAY var beta og du stadig havde mulighed for det gamle. Nu er vi over beta fasen og derfor håber vi også, at få børnesygdommene væk, så alle bliver glade for det nye play. Lige så glade, som det ser ud til man var for det gamle Glad humørikon

Så jeg (mis)brugte dig til at forsøge at understrege det. Og så skriver du udmærket fornuftigt. Det er når der kommer bandeord og en negativ klang, jeg ikke vil ind i debatten. Man har lov til at være surt og ærgelig og give udtryk for det. Men på en ordentlig og så konstruktiv måde, som muligt. Det kan du overholde, men der er andre som ikke er så gode til det. Og derfor brugte jeg dig. Håber det er ok, så?

Hilsen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P