Tdc play virker ikke.

11 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej lineb95

Velkommen til TDC Forum.

Hvilken fejl oplever du og er det på pc (Web) eller Mobil (App).

Har du været i kontakt med TDC Hotline omkring det?

Hilsen Martin 

Jeg kan heller ikke få PLAY til at virke. Der er ingen søg boks, så hvordan skal jeg søg frem det jeg ønsker? De enetse jeg kan er klik på jeres playlister, som interessere mig ellers slet ikke.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej forhelvede

Er det på Web eller i app, at du ikke har et søgefeldt?

Hilsen Martin

Hej. Det var på web'en. App'en virker fint på min samsung galaxy. Har lige prøvede web'en igen nu, og nu er søg feltet der igen. Ved ikke om I har fiksede noget? Men ellers tak for hjælpen. 

Hejsa

Jeg har også problemer med TDC PLAY i Safari og på iPad 2

Har kun DR1 DR2 DRk DR Ultra og National Geographic på Safari / WEB 

På iPad mangler jeg TV2 og en 7-8 andre kanaler

FÅ NU DET LORT TIL AT VIRKE...... Jeg SKAL se bold i aften og imorgen!!!!

I skal lige spare nogle penge eller hvad? kan simplethen ikke være rigtigt at man skal gå glip af fodbold opstart pga jeres uduelige program. Hvad vil i gøre for at kompencere for dette? 

EB.dk sku høre om det her skandale program.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints iMac har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Nickhenriksen,

ser at du er ganske aktiv llge nu og forstår fuldstændig din frustration. Problemet har været der siden TDC valgte at "forny" sin platform - nu taler vi siden ca. marts 2013 (5 måneder), og som jeg læser det, er det stadig ikke i orden for rigtigt mange kunder.

Hver dag er der indlæg i TDC Forum om, at TDC Play ikke fungerer på forskellige enheder.

Skandale? Ja, jeg ville jo absolut opsige mit abonnement og vælge en anden, mere stabil, udbydere.

Mvh

Kigger faktisk på Waoo, så der går nok ikke længe.

Få det lort ordnet man, jeg skal se fodbold!!!!!! Siger snart mit abonnement opGal humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)