tdc play virker ikke

Så har hele familien skiftet til tdc mobil for bla at have gratis interne opkald. En væsentlig faktor var også tdc play. Det var børnene helt vilde med.

Nu har jeg siddet i timer på bla tdc´s uoverskuelige side og er blevet sendt rundt fra det ene link til det andet. Fået sendt jeg ved ikke hvor mange opsætnings smsér til mobilerne.

Intet virker. Fruen har fået en spritny mobil fra tdc ifb med abbonnementet - det skulle man da tro kunne virke.

Jeg har også fundet ud at min iphone åbenbart ikke kan bruges. Det blev jeg ikke oplyst om da jeg skiftede fra ellers udmærkede 3 til tdc. Talte ellers med en flink medarbejder som jeg satte ind i sagen og han solgte mig så produktet!

Nu er jeg nået frem til at vi dropper hele lortet og finder et andet selskab hurtigst muligt. Hvorfor skal det være så svært at lave en logisk opbygning af vejledningerne mm.

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Jeg vil lige prøve at hjælpe dig.

det er rigtig at TDC Play ikke virker på Iphone, men jeg har hørt en fulg synge om at TDC arbejder på det, men problemet ligger sansynligvis ved Apple som jo skal god kænde alt til iphone.

dine andre elefoner skulle det virke, hvis Play er inkludret i dit abonnemt.

TDC Play er en Internet tjæneste og du skal der for bruge telefonens browser til at åbne TDC play, når du åbner browseren skulle den automatisk starte på FLY(TDCs mobile side) der er der øverst et link med et P i det skal du klikke på, så er du på TDC play forsiden der efter skal du lidt længer klikke på et link hvor der står "TDC PLAY" så står du på selve TDC Play siden hvor du kan søge og downloade musik.

du skal da også wære opmærksom på at du ikke kan bruge TDC Play på wifi, siden vil simpel hen bare ikke åbne.

det var hvordan du gør, og nu vil du sikkert svare at det ikke er serligt nemt, og jeg vil give dig helt ret, TDC er faldet for den samme fejl som microsoft er faldet for "Less is more" og TDC Play er bestemt ikke bruger vendlig men vi kan da være gald for at have den gratis ved alle andre selskaber der også har såden en tjæneste koster det penge.

Håber det hjælper dig eller må du skrive igen, og så skal du nok lige skrive hvilken telefoner du har problemerne med da det så vil være nemmere for mig eller andre BRUGER at hjælpe.

det er ihvertfald ikke tdc´s skyld!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P