TDC Play via TV - FEJL


Jeg har nu har haft TDC Home Trio i et halvt år og dermed også TDC Play.

I over halvdelen af tiden har TDC Play af den ene eller anden årsag ikke virket.

 

Sidste nye skud på stammen er følgende fejlmeddelelse:

 

"Vi oplever i øjeblikket periodiske problemer med afvikling af musik, sker det for dig så kan en genstart af musik app'en løse problemet"

 

Jeg forstår ikke at der kan henvises til en app når jeg bruger mit TV??

App'en virker iøvrigt på min Iphone, så ingen problem der.

 

Jeg er ved at være voldsomt træt af de evige problemer med TDC Play. Jeg har Yousee i mange år uden problemer, så er da mærkeligt at TDC som ejer af Yousee ikke kan få deres eget til at virke?!?!

 

Håber på et konstruktivt svar fra en som har eller har haft de samme frustrationer eller endnu bedre fra en TDC medarbejder!

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)