Svar

tdc play via home trio på tv

Hej alle

Jeg har opdaget at under menu på min home trio står der tdc play, men når jeg vælger dette, så får jeg en teknisk fejl. Jeg skal knytte mit bredbånd til mit tdc play. Det har jeg gjort via mit tdc på hjemmesiden, men den skriver det stadig.

er der et bud?

Bo

icon

Bedste svar af rabbitbo 30 august 2011, 18:09

Så virker det, og det er for fedt.

Bo

Se original

13 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Bo

Nu ved jeg ikke om det er lykkedes mig at slå dig korrekt op i mit system, men du står umiddelbart ikke med Play-adgang.

Når du er logget ind her på forum, så prøv at gå ind på www.tdc.dk/play og tilmeld dig Play oppe til højre på hjemmesiden, og se om det ikke løser problemet.

Vh.

Rasmus - TDC

Hej Rasmus

Nu logger jeg ind på en pc der ikke har TDC da jeg er på job, så den siger jeg ikke har tdc play adgang. Derhjemme er det også lidt speget. Jeg kører TDC på begge mine tv og bredbånd 20/2, men jeg bruger ikke TDC til mit internet, der har jeg en anden udbyder der tilbyder 40/40. Så hjemmefra kan jeg heller ikke via min PC høre musik.

Jeg havde TDC bredbånd på min pc for ca. 6 mdr siden og der kørte jeg ofte tdc play på min pc. Men grundet en masse forviklinger som jeg ikke vil trætte dig med har jeg nu en anden internet udbyder, men tdc til mit tv.

Bo

Omdømme 2

Hej Bo

Der burde ikke være noget problem i, at du tilmelder dig Play, mens du sidder på dit arbejde.

Play virker også på andre udbyderes linjer.

Så giv det gerne et forsøg, og se om det så ikke også virker, når du kommer hjem.

Vh.

Rasmus - TDC

Ok, nu har jeg tilmeldt mig og jeg får at vide at jeg nu har tdc play adgang. Bliver spændende om det virker når jeg kommer hjem.

Tak for hjælpen Rasmus.

Bo

duer stadig ikke, samme fejl desværre

Omdømme 2

Nu står du i det mindste rigtigt i vores systemer, så prøv lige at tage strømmen helt fra din TV-boks, og se om det så hjælper når du tænder den igen.

Vh.

Rasmus - TDC

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

@rabbitbo

På kanal 14 står at alle bokse vil være opdateret senest d 2.9.

Min giver også en fejlmeddelse.

Mvh

Kim

Ok, jeg prøver...ellers venter jeg til den 2.9

Men må sige...fed feature ;o)

Bo

nej desværre. efter strøm er taget fra router og trio boks er resultatet det samme. Jeg skal oprette mig på hjemmesiden og knytte bredbåndsforbindelsen til min konto, og det mener jeg jo jeg har gjort.

øv

Bo

Hej med jer.

Jeg kan heller ikke komme på TDC Play via min tv boks. Skal lige tilføje at play virker på min com.

Bjarne.

Nåh, har lige snakket med experterne, og de siger at det først kommer til at virke på fredag den 2.9

Så vi afventer.

Bo

Så virker det, og det er for fedt.

Bo

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

En replik: Det er ikke nødvendigt at oprette login på tdcplay.dk for at tilgå tjenesten. Da din tv-forbindelse er personlig og låst til husstanden bliver den brugt som validering i stedet for et login. Det er dog en god idé at bruge sit login (hovedlogin) på play, da du har mulighed for at afspille dine playlister.

DBH

C

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)