TDC play via familielogin

TDC play tillader at man kan invitere op til 4 medlemmer af hustanden. Nu har jeg prøvet at invitere men kan konstatere at man løber ind i at login kun virker på PC og ikke på f.eks. en mobil telefon der er koblet på TDC PLay via bredbånd.

Dette fremgår tilsyneladende ingen steder i TDC Play's vejledninger og er derved et enormt spilt af kundernes (min) tid!!!!

Min oplevelse er følgende:

PC: Virker via web/streaming og download for TDC Play abonnenter og familie

Mac: Virker via web/streaming men på grund af WMA virker download ikke

Tablet uden SIM: Virker måske for TDC kunder via web/streaming (men ikke på min Samsung Android 4 tablet). Virker ikke via APP og kan derved ikke downloade

IPhone(smartphone): Virker for TDC kunder via mobil men ikke familie uden TDC mobil abonnement

o.s.v.

Det ville være fremragende hvis alle enheder der bliver understøttet kunne ses et eller andet sted på web-siderne og man kunne få bekræftet om dette er "by design" eller "by coincidence":

/Peter 

1 Kommentar

Hej Peter,

Jeg er helt enig med dig.

Jeg synes også det er helt ude i hampen at der skal skælnes imellem PC/Tables/SmartPhone hvis disse gadgets er tilsluttet husets trådløse netværk.

TDC det er en ommer!

Og så er der lige det med offline lytning der er ikke eksisterende. Både min datters og min egen telefon, begge android telefoner, kan ikke offline afspille de sange der har været spillen online.

Håber at TDC finder en løsning på dette inden skiferiesæsonnen starter da der er nogle langekøreture i sigte for rigtig man mange mennesker.

/Thomas

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P