TDC Play via Airfoil

Hej - jeg har efter at have skiftet fra Windows XP til Windows 7 (og Media Player 12) fået et problem med at afspille min TDC Play downloadede musik via Airfoil. Jeg får følgende fejlmeddelelse : "Windows Media Player kan ikke få adgang til filen. Filen kan være i brug, du har muligvis ikke adgang til den computer, som filen ligger på, eller proxyindstillingerne er forkerte."

Nogen gode forslag til at få løst det ?

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints iMac har modtaget fra andre medlemmer.

Tjek først at musikken går at afspille på din Windows 7. En gang i mellem skal man "forny" sin tilladelse med password. Hjælper ikke det så følg denne guide: On Windows 7 1) Click on the Start Menu and select "Control Panel". 2) Click the "Change settings" button. 3) Click Security, then Windows Firewall. 4) Look at the "Allowed programs and features" list. 5) Anywhere that Airfoil or Airfoil Speakers appears on that list, make sure that the box to the left of the list is checked, and that the box under "Home/Work (Private)" is checked. 6) Unless you have reason to believe otherwise, the box under "Public" need not be checked. 7) Click OK. That should get you set, but make sure to adjust any other firewalls you're running as well. UNDSKYLD FORMATERINGEN SKRIVER FRA IPAD, OG RETURERNE KOMMER IKKE MED
Det var et godt forslag - men de nævnte kasser var allerede afkrydset rigtigt, så det hjalp desværre ikke.

Jeg kan godt afspille anden musik med Media Player via Airfoil. Og kan godt afspille TDC Play downloadet musik med Media Player - blot ikke via Airfoil ... og det undrer mig noget ...

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints iMac har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg har nu aldrig kunnet afspille TDC Play remote - men hvis du har kunnet med Arifoil, er det jo ganske fantastisk.

F.eks, har jeg direkte  Remote Desktop adgang fra min iMac til en Windows 7-maskine, men aldrig kunnet få adgang til TDC Play musik via remote, men alt andet indhold på min Windows 7-maskine er fuldt tilgængeligt, fra min iMac.

Det betyder, at jeg kan få al Windows indhold op på min iMac, trådløst, i mit hjemmenetværk - men kan bare ikke afspille downloadet musik fra TDC Play fra en anden device. Det skal køre direkte, fra Windows... -media-player-... Men, så er det jo også ganske sikkert beskyttet.... med DRM...? Nej.

Mvh

Hej igen - ja, jeg hader at give op :-)

Var det ikke noget I kunne se på i TDC ? Jeg mener Airfoil er jo et MEGET almindeligt program til at få musik fra computeren ud i højtalerne. Alternativt ville jeg da også kunne leve med at man kunne afspille TDC Play med iTunes ... men det regner jeg imidlertid med er mindre sandsynligt ;-)

Jeg er HELT sikker på at I ville gøre en masse kunder RIGTIG glade, hvis I fik løst det problem. Alt andet musik - end TDC Play downloadet musik - kommer fint ud i højtalerne med Airfoil ... 

Hvad siger du ? Handsken er kastet !

Mvh Karsten 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)