Svar

TDC-play uden at tv-skærmen bruges(bruger strøm)

Har idag prøvet TDC-play via det nye 'Mit TDC' -virker fortrinligt- men efter min mening er det ikke nødvendigt (strømforbrugende), at have billede på, når f ex en playliste er sat igang, og man kun ønsker at høre musikken.

Kan det problem løses?

mvh skov-per

icon

Bedste svar af MacGyver 2 september 2011, 22:28

Hej skov-per.

Det kan gøres på flere måder. Nu kan jeg se, at Chriz er informeret, men alt er afhængig af, hvorledes du har koblet din Homebox sammen med tv, surround osv. - ligeledes, hvilke muligheder, du selv har for at få lyden videre.

Her hos mig er Homeboxen forbundet til en surroundforstærker (optisk). Derfor kan jeg blot slukke for tv'et, når der spilles musik, eller står på en kanal, men kun behøver lyden.

Desuden - når jeg afspiller noget på TDC Play (eller andet i Mit TDC), går min tvskærm i dvale efter nogle minutter, så derfor slukker jeg ikke ret tit for tv'et.

Blot et forslag. Håber, at det evt. kan hjælpe dig.

Mvh

MacGyver

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey skov-per

Tak for dit indlæg. Du har ret i dine betragtninger. Det er med i vores overvejelser.

DBH

C

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints MacGyver har modtaget fra andre medlemmer.

Hej skov-per.

Det kan gøres på flere måder. Nu kan jeg se, at Chriz er informeret, men alt er afhængig af, hvorledes du har koblet din Homebox sammen med tv, surround osv. - ligeledes, hvilke muligheder, du selv har for at få lyden videre.

Her hos mig er Homeboxen forbundet til en surroundforstærker (optisk). Derfor kan jeg blot slukke for tv'et, når der spilles musik, eller står på en kanal, men kun behøver lyden.

Desuden - når jeg afspiller noget på TDC Play (eller andet i Mit TDC), går min tvskærm i dvale efter nogle minutter, så derfor slukker jeg ikke ret tit for tv'et.

Blot et forslag. Håber, at det evt. kan hjælpe dig.

Mvh

MacGyver

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)