TDC- play ..TV OVERSIGTEN

• Bruger
  • 16 kommentarer
Hej !!!!

Er der nogen der har set oversigten på diverse TV udsendelser (under TDC_PLAY)  i de sidste 8-10 dage???

hvis JA ..er der så ingen der har undret sig over eks DR2...hvad der vises der???

det er TV2's ..oversigter der står der .....

selv ringede jeg sidste torsdag ..og hang i kø ca 15 min....

fik endelig en ung mand i røret , han sagde, at det kunne han da godt se...

så han ville give sagen videre til TV afdelingen......

MEN INDTIL NU ER DER INTET SKET.....MEN DER ER MÅSKE INGEN, DER ANVENDER 

DEN OVERSIGT...ser det måske kun på jeres eget TV ..tekst????

men måske ..hvis der var andre, der skrev/ ringede til TDC...ville der ske noget....

for der er aldrig problemer, når vi andre skal yde noget.....det skulle gerne gå begge veje..

Ha en god week -end....og ja ser hvad der sker på mit eget TV....

mvh bentd

5 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints 2515 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Bented.
Det er ikke kun DR2 det er galt med---det er dem alle sammen!!!!!!! Har selv prøvet at tale med tdc support - men de kunne ikke rigtigt give nogen forklaring!! Men ville undersøge problemet???? Lovede at ringe tilbage-det er så ca. 8 dage siden,men intet er sket!!!!!
Mvh.
Godmorgen!!!

Dejligt med en lidelse fælle lol....   så håber vi, nogen engang vil få tid hos TDC   ...

God søndag..

Mvh bentd

Der er nu gået ca en måned, og hvad er der sket ????

Ikke en skid Ligeglad humørikon 

TDC-play brugere er ikke noget de bruger tid på i TDC, de lover og lover, men gør intet for at udbedre de fejl der opstår, der har været fejl på Play siden sidste år, hvor jeg startede med kundeservice, ved ikke hvorfor det hedder sådan, der er ingen service Gal humørikon

Aage

Mit TDC play har heller ikke virket ordentligt siden jeg fik TDC sidste år.

Har ringet derind 117 tusind gange, hvor de er har prøvet at få det til at virke og har fejl meldt det hver gang, men stadig intet sket..

Syntes det er for dårligt for sådan et stort firma som TDC, og så kommer der oven i købet prisstigning her i det nye år...

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej

Der er desværre en fejl i guiden på TDC Play på PC. Vi arbejder på en løsning, men jeg kan ikke give nogen tidshorisont.

/Stefan

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P