Svar

TDC Play - TV og film

Hej

Jeg oplever ofte at man ikke kan se film som er med i filmpakken - altså de gratis film. Man kan ikke se dem under film - dog kun under min side under senest set, men man kan ikke afspille dem. Skriver blot at man skal leje filmen først på play.tdc.dk. Det er via app på iPad jeg oplever fejlen.

Andre der oplever det samme og evt kender en fidus til at få det til at virke?

icon

Bedste svar af DalsgaardSieron 26 februar 2016, 17:56

Jeg har oplevet det flere gange. Altid om aftenen. Det er som om det kun et C more film der er aktiv når det sker. Alle andre film i filmpakken er markeret med en indkøbskurv.

Jeg har prøvet at logge ud og ind igen, afinstallerer appen og installeret igen uden held. Når det sker er det hele oppe at kører igen næste morgen.

Det virker i mine øjne meget mærkeligt. Har desværre oplevet det en del gange efterhånden. Senest var den 24. da jeg oprettede tråden, hvis det kan bruges til at fejlsøge ud fra.?

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ajla har modtaget fra andre medlemmer.

Hej DalsgaardSieron

Det lyder meget mystisk, da det ikke er en fejl, som vi er bekendte med.  

Har du forsøgt at geninstallere app'en? Glad humørikon

Jeg har oplevet det flere gange. Altid om aftenen. Det er som om det kun et C more film der er aktiv når det sker. Alle andre film i filmpakken er markeret med en indkøbskurv.

Jeg har prøvet at logge ud og ind igen, afinstallerer appen og installeret igen uden held. Når det sker er det hele oppe at kører igen næste morgen.

Det virker i mine øjne meget mærkeligt. Har desværre oplevet det en del gange efterhånden. Senest var den 24. da jeg oprettede tråden, hvis det kan bruges til at fejlsøge ud fra.?
Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ajla har modtaget fra andre medlemmer.

Hej igen

Det er ikke en fejl, vi er bekendte med, men jeg vil anbefale, at du kontakter vores hotline, hvis du oplever fejlen igen. Så kan de kigge nærmere på sagen Glad humørikon

Kontaktoplysninger kan du finde her: Kontakt

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P